1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saisikohan sen T65 vielä korjattua?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja 3.1415926, 28/8/02.

1. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    T65 on jo käynyt huollossa ja siihen vaihdettiin akku, koska vanha akku oli mukamas paskana. Kun hain T65 huollosta niin se toimi ihan hyvin ja akkuakin oli noin 5/10 pykälää, mutta se akku loppui parissa päivässä :( eikä sitä akkua saa ladattua sitten millään mä oon jo monta päivää yrittänyt ladata sitä akkua kun puhelin on pois päältä, mutta siihen ei tule kuin joku minuutti lisää puheaikaa jos akkuja latailee vaikkapa 1 yön yli... ehkä sen akun saisi täyteen jos kuukauden lataisi sitä :(

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Aika huonolta näyttää...anna sille suosiolla kunnon hautajaiset. ;)

3. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Avaa itse puhelin ja katso jos akun ja puhelimen välillä on jotain paskaa sähköä estämässä.

4. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Juu mutta se tukee sellaisia kasikulmaisia avaimia, juu onhan mulla semmonen avainsetti, mutta kun sen ruuvin koko juuri kahden ruuvin välistä yks on liian pieni ja toinen on liian suuri, muut on sitten aivan väärän kokoisia. Ja sitäpaitsi huollon pojat kyllä putsas sen puhelimen aika tarkasti.

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Huollon pojat tekevät kaikkea. Yleensä huollossa näytön vaihto kestää 1 viikko - 1 kuukausi. Itse sen tekee 2 minuutissa. Osta T6 ja ruuvaa puhelin auki ja katso itse.

Jaa tämä viestiketju