1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sagem myx-6 ja tuleva malli myx-7

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kerppis, 3/2/04.

1. Kerppis Vieras

Löytyykö täältä muita sagem myx-6 käyttäjiä? Itse olen kovasti pitänyt ko. puhelimesta. Hintalaatu suhteeltaan puhelin on varmasti ollut hyvä (221€). Puhelimesta löytyy vga-kamera, joka laadultaan vastaa kalliimpia nokian malleja. Nyt löysin uuden mallin (sagem myx-7), joka ainakin minun mielenkiinnon herätti.

http://www.shopforphones.co.uk/sagem-myx-7.htm

Tästä löytyy jo videokamerakin, java-tuki ja enemmän muistia, kuin edellisestä. Jos tuo hinta-arvio pitää paikkansa (160£), niin voi hyvin olla minun tuleva puhelin. Puhelimesta löytyy myös juttua venäjäksi, jos joku ymmärtää.

http://www.mobile-review.com/review/sagem-x7.shtml

Muotoilukin on jo huomattavasti parempi kuin edellisessä.

2. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Englannissa eräs kauppias kehui puhelimia, sanoi vain että Englantilaiset eivät ole oikein löytäneet merkkiä. Ilmeisesti brandin rakennus on mennyt hieman harakoilleen. Haku-toiminnolla löytyy varmasti muutama ketju ko. puhelimista.

3. Kerppis Vieras

Kyllä varmasti suhteellisen pienellä valmistajalla on vaikeuksia toteuttaa laajamittaista markkinointia (vrt. esim nokia), mutta tässä tapauksessa heillä olisi tarjottavana harvinaisen onnistunut tuote. Heidän hinnoitelunsa on ainakin hyvin kilpailukykyinen. Olen kysellyt puhelin kauppiailta, että eikö voisi ko. merkkiä kokeilla joku tuoda suomeen. Luulisin että suomen markkinoille Sagem vielä mahtuisi.

4. Tee

Tykkäykset:
    1
    Itse olen kovasti pitänyt Sagemista ja pidän tietysti edelleenkin. Uskallan jopa käsi sydämellä sanoa, että Sagem myX-6 on paras kaikista omistamistani puhelimista... ja niitä on paljon :) Esim. tällä hetkellä korvaani koskettelee 6600 eikä se pärjää tuolle mitenkään. Ominaisuuksien paljous ei tätä Nokiaa pelasta, mutta tuossa Sagemissa oli vaan jotakin. Siinä toimi aivan kaikki eikä mitään moitittavaa ilmennyt. Pikkuasioista kertyy uskomattoman paljon tärkeitä/korvaamattomia ominaisuuksia. Olen siis varma, että myX-7 tulee löytymään tämän tytön kädestä heti kun niitä vaan jostain löydän.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Sagemia on suomeen tullutkin aina välillä.
    Mutta miten kuvittelet että homassa ilman valmsitajan tukea olisi mitään kaupallista järkeä?

6. Kerppis Vieras

kyllä varmasti valmistaja tukisi sitä, mutta ei varmaan ole niin suuria resursseja joka maahan tehdä sitä.

7. Kerppis Vieras

Olen itse suunnitellut ostavani isomman erän ko. puhelinta, jos vain muita kiinnostuneita olisi olemassa. Kaveripiirissäni aikakin olisi moni kiinnostunut laitteesta. Huolto toimii suomessakin helsingissä.

8. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Jonkin aikaa olen myX-7:aa katsellut ja siinä on komea puhelin! Jos joku foorumilta tuon hankkii niin laitas heti niitä käyttökokemuksia :) On kyllä varteenotettava malli seuraavaksi puhelimeksi.

9. Tee

Tykkäykset:
    1
    Eikös tuo tule vasta maaliskuussa myyntiin?

10. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Voi olla, mutta minulle uusi puhelin on ajankohtaista vasta huhtikuussa, että ei mikään kiire. Jos sinä esim. sinä Tee tuon hankit niin olisi kiva tietää miltä tuo tuntuu ja miten kännyn käyttäminen yleisestikin toimii. Itse kun en tiedä Sagemeista mitään.

11. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Itsekkin katselin aikanani tota myx-6:sta mutta en sitten viitsinyt alkaa tilaamaan ulkomailta.

Tuo uusi on kyllä kieltämättä hyvän näköinen ja -oloinen, mutta häiritsee vaan pirusti tuo:
    Bluetooth: No
    rivi tuossa ominaisuuslistassa.

12. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Ihan kivaltahan tuo näyttää, mutta Bluetoothin puuttuminen pudottaa puhelimen ostoslistaltani..

13. rulett1

Tykkäykset:
    0
    Onpa halpa puhelin verrrattuna hintaan.
    Mut mistä noita nyt sitte saa ?

14. dz

Tykkäykset:
    0
    Jaa, harvemmin mikään on kallis verrattuna hintaan.

15. Kerppis Vieras

Saksasta tilasin tuon edellisen mallin (myx-6). Ainakin tuossa ylemmässä linkissä luki, että maaliskuussa olisi tulossa myyntiin.

16. rulett1

Tykkäykset:
    0
    :E Piti laittaa, et On halpa puhelin verrattuna ominaisuuksiinsa.

17. Kerppis Vieras

On englanniksikin saatu mobile-reviewin arvostelu:

http://www.mobile-review.com/review/sagem-x7-en.shtml

Minulle itselle tuo malli on sen takia kiinnostava, että rahalle kyllä varmasti saa vastinetta. Edellinen puhelin oli N7250 ja sen ominaisuudet ei kyllä yltäneet samalle tasolle (paitsi oli Java) ja hinta oli kuitenkin yli kaksinkertainen sagemiin verrattuna.

18. Tee

Tykkäykset:
    1
    Tietääkö kukaan saako Sagemeja tilattua Saksasta ilman Vodafonen tai jonkun muun operaattorin softia/brändäyksiä?

19. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Yleensä pienet mallit softataan, koska silloin sen brandin laittanut firma hoitaa jakelua, ja puhelimia menee kaupaksi paremmin.

20. Tee

Tykkäykset:
    1
    Jaahas, alkaakohan kohta myX-7:aa ilmestymään kauppoihin? Siitä päättelen, että Mobile Review on laittanut uudestaan arvostelunsa verkkoon. Sehän poistettiin välillä Sagemin pyynnöstä.

Jaa tämä viestiketju