1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sagem my-X6 päivitys (Vodafone-brändätty)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja khan, 23/3/04.

1. khan

Tykkäykset:
    0
    Onko täällä foorumissa vielä Sagemin käyttäjiä?
    Itselläni on jo ollut kyseinen luuri aikasta kauan ja kuten arvata saattaa, Vodafonen punavalkoisiin väreihin alan olla kyllästynyt.

Virallista päivitystähän ei saa mistään netistä, vaan Vodafone-kaupat Saksassa päivittävät kyllä jos luurin sinne lähettää, mutta ei ole minun eka vaihtoehtoni. (Tuossa kyseisessä päivityksessä tulee ainakin SMS-merkkilaskuri joka ainakin omasta luurista puuttuu)

Vähän aikaa sitten bongasin Mobile-Reviewin foorumeilta threadin jossa puhuttiin brändätyn X6:n "väkisinpäivittämistä" tavalliseen versioon. Ymmärtääkseni siinä on onnistuttu muuttamalla EEPROMin kenttää TelMemPlussalla (jolla muuten saa muokattua pois sen VF Live!-pikanäppäimen) vastaamaan softapäivityksen numerointia.
    Noh, itse sen EEPROM-kentän olen jo muuttanut, nyt odotan Saksasta USB-datakaapelia jolla saan päivityksen laitettua puhelimeen.

Tässä on riskinsä, PlanetSagemin foorumeilla yksi kaveri kirjoitti että sai tällä tavalla puhelimensa koomaan, toisaalta pari kaveria tuolla mobile-review:n foorumeilla taas puhuu toista. MR:n foorumeilla sanotaan, että Midi-soittoäänet eivät olisi niin hyviä enään, mutta eip noilla nykyisilläkään hurraamista ole. :)

Mutta palaan asiaan kun kaapelin saan ja mitä tapahtuu kun kännyn päivitän. Joten haukkukaa vasta sen jälkeen tyhmäksi. ;)

Teillä muilla VF-brändätyn X6:n omistajilla kännyn numerosarja on aika varmasti 251295600 joten siksi tämä koskee teitä jos olette tätä mahdollisuutta miettineet.

Linkki MR:n forumin threadiin: http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?s=69c1d443f57aba038ab489a2d4b590e0&threadid=6822

2. Kerppis Vieras

Mistäs tuon näkee? Itseäni ainut ärsyttävä asia oli juuri se vodafonen pikanäppäin, mutta sain sen vaihdettua "monitoimi" näppäimeksi, juuri sillä telmemmillä. Sitten minulla ainakin jää reunoille valkeat viirut, kun puhelimen kameralla otettua kuvaa käyttää taustakuvana.

Kuinka tuon saunalahti -logon saa tuosta pois?

Eihän niitä midi ääniä todellakaan tarvitse mihinkään. Olen muutaman kokeillu testimielessä ja kyllä nokiassa ne toimi paremmin. Mutta noihin wav ääneihin olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen.

3. khan

Tykkäykset:
    0
    Numerosarjan näkee, kun avaa takakannen, niin se on viivakoodin alla olevista numeroista alempi.

Operaattorilogoa ei saa pois, ainakaan ymmärtääkseni.

Uudella firmwarella saa tosin SMS-merkkilaskurin, ja mikä tärkeintä, punavalkoisista valikoista pääsee eroon ja käyttöön tulee täysväriset.

4. Matuning

Tykkäykset:
    0
    "Mutta palaan asiaan kun kaapelin saan ja mitä tapahtuu kun kännyn päivitän. Joten haukkukaa vasta sen jälkeen tyhmäksi. ;) "

No mitenkäs tässä päivityksessä sitten kävi?

Jaa tämä viestiketju