1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saako st60:ssä äänettömänä vibran pois päältä?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja samiib, 16/7/04.

1. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    Nyt on paniikki.. kertokaa nyt joku miten saan koko hemmetin puhelimen äänettömälle ku jää värinä päälle ku viesti saapuu vaikka puhelin on äänettömällä... ollu päivän siemens st60 ja en kyl oo tyytyväinen..

2. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    En hahmota.
    Puhelin on siis jo äänetön, mutta viestin saapuessa värisee? Värinähälytin kytketään erikseen on/off.
    Painamalla *-näppäintä pohjaan jonkin aikaa puhelin menee äänettömälle, vastaava toimenpide palauttaa myös äänet.

3. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    siis vaikka puhelin on äänettömällä ja värinähälytys poissa niin silti puhelin värisee äänettömällä kun tekstiviesti saapuu, värinää ei saa pois päältä millään... malli on siemens st60

4. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    vastatkaa ny hyvät ihmiset :)) 20min sit laitoin tän ja jo 40 on käyny lukee ja yks vastaus :D

5. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Kylläpäs se nyt on vaikeeta. Eli ihan alusta asti:
    1. *-näppäin poistaa kaikki äänet puhelimesta, EI värinää
    2. Värinä kytketään erikseen pois valikosta
    =>Värinän saa pois äänettömällä,kuin myös äänellisellä

Ja sit vielä pikku vinkki: Tee erikseen uusi profiili,jonka nimeksi vaikk "Yö",jossa kytket kaikki äänet ja värinät pois,ainakin mun m55:ssä se tapahtuu Soittoäänet-valikon kautta.

6. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    EI.. ei pysty tekee mitään profiilia!?! Vaikka painan pitkään * näppäintä niin muuten puhelin menee äänettömälle paitsi että ku viesti saapuu niin puhelin värisee vaikka laitan kaikista asetuksista värinän pois... värinä ei lähde pois vaikka teen mitä tahansa... mutsilla on joku a 50 ja seki menee äänettömälle toisin ku tää paska st 60

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    NO ei ole kovin pitkä aika, että joku asiaan törmännyt kyseisen mallin käyttäjä olisi kerinnyt lukemaan. Myös otsikko muokkaamalla paremmaksi voisi saada nopeammin apua.

manuaalin olet varmaan lukenut?

Laitetta olen sen verran vähän käyttänyt etten ulkomuististi pysty itse antaa apua. Oletan kuitenkin että värinän olet kytkenyt pois, ja SMS ääni yrittänyt säätää?

Ja kyseisestä luurista on oma ketju, missä on kyllä taidettu todeta että värinää ei oikein saa pois, jatkot sopii varmaan sinne.

8. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    manuaalin olet varmaan lukenut?

Laitetta olen sen verran vähän käyttänyt etten ulkomuististi pysty itse antaa apua. Oletan kuitenkin että värinän olet kytkenyt pois, ja SMS ääni yrittänyt säätää?

NO mutta kun olen kytkenyt värinän pois ja laitan kaikki äänet pois.. sen on saanut tietää että sms viesti ääntä ei pysty muuttamaan..

9. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Mullakin on ollut A50,eikä siinäkään värinät häviä mihinkään *-näppäimellä.
    Teeppä nyt näin: Menet valikkoon,etsit sieltä profiilit,valitset jonkin tyhjän/tarpeettoman profiilin muokattavaksi ja teet siitä sellaisen kuin tarvitset. Ja sitten valmiustilassa näpäytät(siis VAIN näpäytät,ET pidä pohjassa) *-näppäintä,jolloin pääset valitsemaan haluamasi profiilin.

10. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Kuten sovelias mainitsi, onhan manuaali luettu.

Kokeile käyttää virtoja pois ja käynnistää uudelleen. Tämän jälkeen asetukset uudelleen kuntoon.
    Mikäli puhelin ei kuitenkaan ala toimimaan toivotulla tavalla saattaa kyseessä olla bugi ohjelmistossa.

Edit:
    Otsikko: Äänet pois
    Jonka jälkeen otsikko: APUA IHMISET!!!

eI tAIdetu meNN ä OiKeaaN ZuuNTaAn!!1!!11

11. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3

Onko muilla st 60 malli??? saatteko te siitä kaikki äänet ja värinät pois.. puheluista ja viesteistä??

12. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    Mullakin on ollut A50,eikä siinäkään värinät häviä mihinkään *-näppäimellä.
    Teeppä nyt näin: Menet valikkoon,etsit sieltä profiilit,valitset jonkin tyhjän/tarpeettoman profiilin muokattavaksi ja teet siitä sellaisen kuin tarvitset. Ja sitten valmiustilassa näpäytät(siis VAIN näpäytät,ET pidä pohjassa) *-näppäintä,jolloin pääset valitsemaan haluamasi profiilin.[/quote]

No ku ei pysty tekee mitään profiileja.. tää on ihan paska tää puhelin :(

Manuaalin olen lukenut ehkä noin.. hmm... 5kertaa..

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No luitko sen st60 käyttökokemus ketjun?
    Otsikointin muuttaminen tuollaiseksi ei varmaan auta mitään.
    Tuolla asenteella ei varmaan kovasti motivoi ketään vastaamaan kunnolla.

Yhden ohjeen voin antaa, ota akku pois niin ei värise enään.

14. hopeinenkuu

Tykkäykset:
    0
    Onpas kummaa,olen tähän mennessä omistanut 4 siemensin puhelinta,m55 uusimpana,ja kaikissa on voinut tehdä profiileja ja kaikissa saa myöskin värinät pois.. Onko ominaisuuksia muka vähennetty uudemmissa malleissa??
    Katsopas käyttöohjeen aakkosellisesta hakemistosta,josko sieltä löytyisi jotain kohdasta "Profiilit" tai "Värinä".

15. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    joo pahoittelen otsikkoa ja asennetta, meni vaan hermot..

Joo tota kyl mä sitä st60 käyttökokemus palstaa oon lukenu ja yrittäny kattoo oisko muilla samoja ongelmia, kyllä siel joku sano ettei kans saa värinää pois..

16. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    Onpas kummaa,olen tähän mennessä omistanut 4 siemensin puhelinta,m55 uusimpana,ja kaikissa on voinut tehdä profiileja ja kaikissa saa myöskin värinät pois.. Onko ominaisuuksia muka vähennetty uudemmissa malleissa??
    Katsopas käyttöohjeen aakkosellisesta hakemistosta,josko sieltä löytyisi jotain kohdasta "Profiilit" tai "Värinä".

No ei tässä kyllä pysty mitään profiilia tekemään, en ainakaan osaa vaikka ei pitäis kännyköiden kaa olla ongelmia, manuaalista olen lukenut monta kertaa ja tehnyt käsketyt asiat mutta sitä värinää ei vain saa pois sms viestin saapuessa..

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Otsikko ehdotus
    Saako st60:ssä äänttömänä vibran pois päältä?

Luitko sen st60 kokemuksia ketjun?

18. samiib

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Iphone 6, OnePlus 3
    Tyytyväinen :) ?

Joo kyl mä sitä oon lukenu mut siel jotkut saa sen pois jotkut ei..

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Juu :) tosin munkirjoitus virheet taisi myös kopioitua.

Mutta varmaan joku st60 käyttäjä huomaa ketjun päivän parin sisään ja auttaa sua :)

20. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Onpa outoa.. Luulis nyt että puhelimesta sais sekä äänet että värinän pois. Saanko muuten kysyä tähän väliin et miks se värinä pitää saada pois? Mä ainakin tykkään et se myös äänettömässä profiilissa; tuntee ainakin taskussa jos tulee jotain tavaraa luuriin.. =)

Jaa tämä viestiketju