1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saako N73:een uutta valintanäppäintä?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mariana, 31/1/12.

1. Mariana

Tykkäykset:
    0
    Mulla on varapuhelimena N73 ja olen kovasti siitä tykännyt. Nyt siitä on kuitenkin tuo keskinäppäin mennyt rikki (siis millä valitaan eri juttuja, liikutaan valikossa eri suuntiin jne.). Se ei toimi ollenkaan. Saako tuota näppäintä vaihdettua? Mulla olisi tuolla puhelimessa kaikenlaista, mitä pitäisi saada sieltä talteen ja se ei onnistu ilman tuota näppäintä.

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
  3. Mariana

Tykkäykset:
    0
    Kiitos linkistä. En oo Hesasta. Tampereelta pitäs tuo laittopaikka löytyä. Mahtaako onnistua matkapuhelinliikkeessä?

4. ajantawarat

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Kyllähän tuon tekee mikä puhelimien huoltoliike vaan. Eriasia mitä se maksaa :)

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    henk.koht. en kyllä tuon arvoista/ikäistä puhelinta harkitsisi edes huoltoon vievät, pelkkä tunti liksa taitaa olla x2 puhelimen arvo. http://youtu.be/40zbWmbCQuA tuosta opiskelemaan vaan ja rohkeasti itse askartelemaan, ei nuo puhelimet niin rakettitiedettä ole.

6. Mariana

Tykkäykset:
    0
    En minäkään muuten sen kanssa niin hössöttäis, mutta siellä on kuvia yms. jota haluaisin sieltä talteen.

Mulla on aika hankala ite alkaa tuollasta askartelemaan, kun kädet ei oo ihan kunnossa, joten siksi kaipaisin siihen jonkun tekemään tuon korjauksen.

7. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Aaa, en lukenut ihan täydellä ajatuksella aloitusviestiä. Eikös tuon kuitenkin päälle saa ilman navigointi näppäintäkin? Meinasin ku eikös se oletuksena mene pc-suite tilaan kun datakaapelin kiinni pistää, niin saisit nokia suitella kaikki koneelle jemmaan sieltä?

8. Mariana

Tykkäykset:
    0
    Saa sen päälle ilman tuota näppäintä. Ongelma on se, että olen ottanut tuolla puhelimella paljon valokuvia ennen digikameran ostoa ja kun pc-suitella koitan niitä koneelle ottaa, niin saan sieltä vain ne kuvat, joita en vielä ole suiten kautta tuonut koneelle. (Jouduin asentamaan käyttiksen koneeseen uudelleen ja siinä katosi jo kertaalleen tuodut kuvat.) Jos tuohon joku keksii ratkaisun miten ne saan sieltä, niin ongelma on ratkaistu ja en sitten tarvii tuota uutta osaa. Mulla on tuolla sellasia kuvia, joiden arvo on mulle korvaamaton.

9. ajantawarat

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Eikös se sun 73 löydy wintoosan resurssienhallinnasta, sieltä valitset kansion Images > ctrl-a> ja kopioit kuvat koneesi hakemistoon. Voit sä sen mullekin lähettää laitan huokealla kuntoon. Ihan miten vaan

10. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Eikö toi luuri näy massamuistina?

Edit. Ajantawarat sitä jo hakikin takaa..

11. ajantawarat

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Sitä on hankalaa saada suoraan massamuistitilaan kun tuo joystickin kuittausnappi ei toimi. Mutta pitäisi silti löytyä resurssienhallinnasta tuo sisältö.

12. Mariana

Tykkäykset:
    0
    Kiitos neuvoista. Sain kaikki kuvat tuolta resussienhallinnan kautta kopioitua koneelle ja turvaan. Nyt tuolla valintanäppäimellä ei enään oo niin merkitystä, vaikkei se toimikaan.

13. ajantawarat

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Onneksi olkoon

Jaa tämä viestiketju