1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saako liittymän avattua ilman henk. koht käyntiä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja trulli, 28/4/05.

1. trulli

Tykkäykset:
    0
    Gigantin ja Soneran potkulautatarjous houkuttaa, matkaa lähimpään Giganttiin on 120 km, ei viittisi tehdä kahta käyntiä, soitin heille, mutta pikkasen epävarmasti nainen sanoi ettei onnistune ilman henk. koht käyntiä. Onko kellään varmaa tietoa asiasta, faksi ois käytössä, eli allekirjoitukset toimis, mutta miten tunnistaminen?

2. Marshyl

Tykkäykset:
    0
    Perjaatteessahan liittymää ei voi tehä ilman paikalla oloa, mutta sitä olen miettinyt että mites puhelinmyyjät tunnistaa asiakkaan?

3. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Liittymän voi avata ilman, että on henk. koht. paikalla, jos

- tilatessa käyttää esim. pankkitunnistusta

tai

- sim-kortti + paperit postitetaan kirjattuna kirjeenä, jolloin kirjettä noudettaessa todistetaan henkilöllisyys

4. Guest Vieras

Valtakirjalla onnistuu. Olen ainakin itse avannut vaimolleni liittymän. Millainen tarjous tuo Gigantin tarjous sitten on?

5. pring

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Ainakaan Sonera ei hyväksy valtakijoja. Tosin en tiedä mitä joku jälleenmyyjä tekee mutta Sonera ei periaattessa hyväksy.

6. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olin jo väittämässä vastaan, mutta ilmeisesti vuosien saatossa on tapa muuttunut.. Itselleni nimittäin avattiin liittymä joskus vuonna miekka ja kirves Soneralta noin - vai olikohan silloin vielä Tele. ;)

7. trulli

Tykkäykset:
    0
    Tarjoushan sisälsi sähköskootterin ja sitten niitä vastenmielisiä puheaikoja 120 € 10€ kk. 40 eur pitää tulla laskutusta ja mopon saa elokuussa. Vain se mopedi kiinnostaa aikuista miestä. Huomenna menee tarjous umpeen, joten taisi valua ohi, 120 km on liikaa jopa moposta.

Jaa tämä viestiketju