1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

saako jostain uusia varaosa joystickkejä?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja maikol, 3/3/07.

1. maikol

Tykkäykset:
    0
    mun k500i:stä on se tatti kulahtanu niin ettei välillä saa selattua alaspäin ja ku yrittää nii se esim. nimilistaa selatessa soittaa jollekkin. eli saako niitä tatteja jostain uusia jos itse sen saisin vaihdettua?
    http://www.polkumyynti.com/o/product_details.php?p=2431 tollasen löysin mut käykö tuo sama k500i:hin ja onko tuo se pelkkä pyöree muovi siihen päälle vai se koko joystick?
    jostain vanhasta tietysti sais vaihettua mut eipä taida paljon auttaa jos paljon käytetystä puhelimesta ottaa.

2. lithium3r Vieras

Koitappas avata se puhelin ja putsata se joystick, sinne nimittäin kertyy aika paljon pölyä ja muuta roinaa.

3. maikol

Tykkäykset:
    0
    putsasin jo muttei siitä juurikaan apua ollut.tosta tatista selvästi huomaa et kulunut ja rikki se on.

4. Buusaman

Tykkäykset:
    0
    Tatti toimimaan

Avaat sen puhelimen silleen et tatin juuri näkyy ja laitat crc:tä tai wd-40 öljyä tipan sinne mulla k750i ihan sama ongelma ettei tatti toiminu olleskaan ja katoin youtubesta ohjeen: http://www.youtube.com/watch?v=wiEHY_u7PUM

Ja toi oikeesti toimi aineski mun puhelimelle et en anna takuuta etteikö puhelin voi mennä rikki tuosta mutta itsellä ei aineskaan menny ja otin crc pullon ja ruuvimeisselin suihkutin siihen rukariin sitä ja valutin tipan tatin juuren ja sen jälkeen pyörittelin tattia joka suuntaan hetkisen ajan. kuivaa ylimennyt öljy/crc ja muista pestä kätesi ennen puhelimen ropausta koska ei tykkää rasvasta puhelimen sisuskalut.

5. oh2glg

Tykkäykset:
    1
    Tuo on aika (tyhmän)rohkea tapa, sillä oikeasti öljypohjaiset aineet ovat vihoviimeisin konsti, jolla saa rikottua puhelimensa. Öljyllä on taipumus mennä sinne minne sitä ei ole tarkoitettu menemään, kuten smd-piirin jalan liitosta pitkin..

Noita joystick-kytkimiä saa toki irtovaraosanakin, mutta sen vaihto vaatii erinäisiä työkaluja sekä juotoskokemusta, joten taidottoman on turha koettaa moisen vaihtoa.

Jaa tämä viestiketju