1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

saako ericsson r600:n operaattorilogoja

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja phantom, 4/8/02.

1. phantom

Tykkäykset:
    0
    tai yleensäkään ericssoneihin ?

2. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tottakai ja mikä parasta ne ovat täysin ilmaisia, ainoa ero on että ne kulkeen taustakuva nimikkeen alla. Taustakuvat muodostuvat neljästä väristä(harmaasävyjä)ja ovat isompia, jolloin ne ovat paljon näyttävämpiä, kuin nokialaisten taustakuvat. Tämä taustakuvamahdollisuus löytyy kaikista uudehkoista Ericssoneista: T65, R600, R520, T39, T68/i(värilliset taustakuvat)

3. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Niitä ei vaan ole tuhansittain tarjolla, toisin kuin Nokioihin.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No kyllä noita kuvia mailmaan mahtuu, jos ei nyt ihan kädestäpitäen niin ainakin muuten.

5. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Näppäränä poikana olen jo parin vuoden ajan tehnyt logot ihan itse niin Nokiaan, Siemensiin kuin Ericssoniiinkin... Minkä tahansa kuvan voi muuttaa paljon helpommin (ja ihan ilmaisilla ohjelmilla) Ericssonin tai Siemensin taustakuvaksi kun Nokian logoksi...

Mikäli haluaa maksaa logoistaan saa niitä huomattavasti vähemmän muihin merkkeihin kuin Nokiaan... ;)

6. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Sanaa periaatetta mäkin harrastan, sitäpaitsi Nokiatasoisia logoja on kyllä wap.esato.com ladattavissa Ericssoneihin kymmeniätuhansia, mutta ne ei vain jaksa innostaa, kun laatu on sen verran heikko(tiedättehän Nokatason). Mutta löytyy sieltä aivan hyviä harmaasävylogojakin, mutta vain parisen sataa. Eikä esato ole ainoa paikka mistä hakea logoja sillä, kun käyttää vaikkapa Googlea niin lisää logosivuja löytyy roppakaupalla. Vaikka netistä löytyykin logoja, niin teen myös suuren osan logoistani itse muokkaamalla jotain kuvaa.

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  8. milo78

Tykkäykset:
    0
    Millä ohjelmalla oot tehnyt logoja yms. Ericssonin puhelimiin ja mihin malleihin? Itse olen etsiskellyt hyvää logoeditoria erkin logojen muokkaukseen.

9. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei höyhensarjan logoeditorit pärjää alkuunkaan raskaan sarjan kuvanmuokkausohjelmille. Itse olen käyttänyt PaintShopPro:ta, mutta Photoshop lienee yhtä hyvä ellei parempikin kuvien muokkaukseen. Mutta enhän minä voi tietää mitä Mie on käyttänyt.

Sitten vielä yksi kysymys R600 kuvan pikselikoosta, onko se se sama 73*39 pikseliä? Näyttö ainakin näyttää pienehköltä, mutta mahtuuko siihen samankokoiset kuvat kuin T65:n?

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos et muuta keksi niin tee vaikka MS:n paintilla, onnistuu yllättävän hyvin, ja samalla on näät normaalikokoisena, kun muokkaat zoomattuna. Ei tuohon muutaman pixselin kuvien tekemiseen ihme työkalusita kummosesti hyötyä ole. Käsin suunitteluun voi käyttää apuna millimetri paperia.

11. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mutta tuo MSpaintti on käytännöllinen vain jos mielikuvitusta riittää ja jos on taiteilijan lahjoja. Itse mä kuitenkin laiskana poikana yleensä muutan valokuvista hienoja taustakuvia.

Jaa tämä viestiketju