1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saako club nokian kortilla vielä varapuhelimen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Bjoerne, 10/1/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Bjoerne

Tykkäykset:
    0
    7650 hajosi 9 näppäin ja meinasin viedä puhelimen takuuhuoltoon, mutta saako Club Nokian kortilla vielä huollon ajaksi varapuhelimen ilmaiseksi??

2. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Vastausta en tiedä, mutta kyselisin muuten vain että mitä iloa ClubNokia kortista on??? Alennuksia? Mistä?

3. icebox

Tykkäykset:
    0
    Ainakin sähkötasosta antoivat puhelimen lainaan.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä sillä pitäisi lainapuhelin saada Nokian valtuuttamista huoltopisteistä (lista löytyy Nokian sivuilta).

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Eikö Nokian huollossa anneta sitten lainaluureja ilman mitään kortteja? En mene takuuseen, mutta EHKÄ PDA-huolto antaa lainaluurin jos sitä ei huoltoon pane liikkeen kautta, näin olen asiakkailta kuullut. Ihme touhua jos täytyy olla jonkun clubin jäsen ennenkuin saa kaikki palvelut käyttöön :/ No, nyt puhutaan siis kuitenkin Nokiasta (ihme etteivät peri clubijäsenyydestä maksua) :)

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Varsin paljon. Ilmaiseksi uusia puhelimia olen saanut lukuisia ja eikä tarvi säilytellä puhelimen ostokuitteja eikä takuutodistuksia.

7. kukkamaaria

Tykkäykset:
    0
    Mä en ole saanut puhelinta lainaksi.
    Viimeksi en suostunut kännyttömään viikkoon ja rupesin vaatimaan nopeampaa palvelua,"kuulunhan sentään club nokiaan";). Clubillahan on pikahuollot,jos kännykkää ei voi korjata heti,saan uuden puhelimen.Tuohon sitten vetosin ja uuden luurin kanssa sitten pois kaupasta lähdin.

8. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Jaahas... Kiitoksia Conda The King! Mutta voitko vähä tarkentaa tota "ilmaiseksi uusia puhelimia"?

9. Aero

Tykkäykset:
    0
    Ostokuitteja ja takuutodistuksia ei välttämättä tänä päivänä tarvitse säilytellä, oli sitten kyseessä Nokia tai Panasonic.

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla ei ole täyttä varmuutta siitä, että jos vien Siemensin/Samsungin/Sony Ericssonin tai vaikkapa Panasonicin huoltoon, niin saako sillon varapuhelinta huollon ajaksi?

11. Aero

Tykkäykset:
    0
    Maifon antaa ainakin lainapuhelimen jos heillä vain niitä silloin on (aina on ollut). Muista ei sitten kokemusta

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin siis aina oon saanu uuden swap-puhelimen tilalle niin halutessani kun luuriin on tullu jotain vikaa.

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipähän tuo Club Nokian systeemi sitten yhtään huonompi ole. Maifon ei huolla kuin Sony Erkkejä, niin jos Siemensin vie jonnekkin huoltoon, joutuu itse ostamaan siksi ajaksi jonkun puhelimen?

Mielestäni tuo Nokian systeemi on sittenkin järkevämpi, kun Clubiin liittyminen on maksutonta ja sieltä saa kaikkee muutakin kivaa. Mutta kun joka viestissäsi mollaat Nokiaa jotenkin, niin mullehan se on ihan sama, jos se susta jotenkin hauskaa on.

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    Minä vai? Ei ole kylläkään tarkoitus mitenkään mollata, vaan haluan olla tasapuolinen kaikki valmistajia kohtaan.... tosin se saattaa välillä olla hieman vaikeahkoa nokian kohdalla ja saattaa tulla kriittistä tekstiä. mutta onhan niilläkin hyviä asioita niin puhelimissakin kuin tuo Club Nokia. Siemensistä en itseasiassa tiedä kun en koskaan ole konetta huoltoon kiikuttanut... en muista edes kuka niitä huoltaa.

E: muokattu vähän tekstiä

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Hommatkaa hyvät ihmiset itsellenne joku halpa kakkospuhelin, niin ei tarvitse aina miettiä sitä varapuhelimen saantia huoltoliikkeestä. Eikä joudu heti pulaan jos oma lippulaiva karahtaa kiville.

Kannattava investointi.

16. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minulla on 7 varaluuria ja olen kuitenkin aina vaatinut lainaluuria huollosta. On kiva saada joku ikivanha paska luuri :). Yleensä vaan pelleilen niiden kanssa.

17. energo

Tykkäykset:
    0
    Eikös oo vähän liian monta varaluuria ja en edelleenkään tajua tota Club nokiasta ilmassii luureja????

18. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllähän mäkin olen aina saanut Club Nokian kortilla varapuhelimen, mutta silläkään kortilla en ole tehnyt mitään yli vuoteen. Tullut ihan hyvin toimeen ilman Nokian luureja. Enkä taida seuraavaksikaan palata suomalaiseen.

19. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kauankohan kestää että saan club nokian kortin, kun lähetin liittymislapun postitse kun en netissä saanut sivuja toimimaan? Kuulin et 1-6kk kavereilla :(

20. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Kyllähän niissä kestää. Siskoni osti 8310 vähän päälle vuosi sitten eikä korttia vieläkään ole tullut :)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju