1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saako 9210i näytön säästäjiä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jaskas, 30/7/02.

1. jaskas

Tykkäykset:
    0
    Niin ja jos saa, niin minkä kokoisia ne on (pixeliä)? Millä ohjelmalla ne voi tehdä, Nokian logoeditorilla vai?.

Siis näytönsäästäjiä siihen ulkonäyttöön!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kaikkee sitä kysytään... Teoriassa ehkä Nokian SDKllä vois vääntää koodin, mutta se on kyllä documentoimattonta sarkaa, ehkä vois yrittää ajatuksella että vaihtais operaattorilogoa kokoajan --> animaatio, mutta sitäkään ei ole documentoitu.

3. jaskas

Tykkäykset:
    0
    Joo kiitos vaan eli mun taidoilla siis ei.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Empä ole muiden tekemänäkään törmännyt.

5. Xadhum

Tykkäykset:
    0
    Joo ihan typerää, kun kaikki olettaa, että 9210i:n KAIKKI käyttäjät on 50+ pukumiehiä, jotka ei halua/tarvitse mitään kivaa!

6. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Onko joku näytönsäästäjä mielestäsi "kiva"?

Ainakin itse löydän todellisen hauskuuden sieltä sisäpuolelta, asennettavia ohjelmia on vaikka mitä enkä oikein miellä mitään arvoa jollekin ns. näytönsäästäjälle puhelinosassa. Tietysti voi olla Todella Tärkeä ominaisuus jollekin 3310;n tottuneelle... ;)

(omistan kyllä pukuja mutta en todellakaan ole 50+ . . . )

7. Xadhum

Tykkäykset:
    0
    Kiva? Vaikea määritellä. No yleisemmin ainakin olen kovasti surrut sitä, kun 9210i on niin suuri halko, että ei mahdu taskuun tai mukavasti pieneen vyökoteloon ja on pakko ollut opetella raahaamaan käsilaukkua! (Jonka sisältä ei komukan vienot soittoäänet tahdo kuulua!). Ja jos joskus harvoin saa vehkeen taskuun survottua, niin ei ole värinähälytystä.

TIETYSTI (rakkaassa!) halossa on PALJON sellaista kivaa/hyödyllistä, mitä ei muista tavallisista luureista löydy. Mutta olishan mukava, jos olis jotain sellaista pientä kivaa lisäksi mitä muista "halvemmista" malleistakin löytyy?

8. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Oih ja voih, sitten pitää nauhoittaa itse uusia ja paremmin kuuluvia ääniä soittoääniksi. Arskan kanssa ollaan infrailtu paljonkin hyviä waveja, ja taatusti parhaat kuuluu vaikka olisi metri maata päällä ;)

9. Xadhum

Tykkäykset:
    0
    No joo tietysti on omat käyttäjäkohtaiset WAVit käytössä! Mutta kun olen töissä flexispacessa, niin....

10. jaskas

Tykkäykset:
    0
    Ja mitä jos tarvitsisin näytön säästäjän 50+ pukumiehen puhelimeen?
    Ei niitä logoja, yms.. pelkät teinit halua!

Jaa tämä viestiketju