1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saakelin rutinalinja

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Conda, 27/1/03.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei sulkenut Telian liittymääni vaikka näin oli sovittu. Telia sitten pääsi tuikkaamaan kahden kuukauden kk-maksut mulle!

Pitäiskö ryhtyä jatkotoimenpiteisiin?

2. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Oliko kyseessä kenties 600 euron vaihtotarjous tai joku vastaava jossa irtisanominen näkyy RL:n sopimuksella?

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kannattaa mennä sinne liikkeeseen, josta otit liittymän ja ottaa mukaan liittymän oton yhteydessä myyjän sinulla allekirjoituttama irtisanominen. Sillä voit todistaa, että olet irtisanonut liittymän uutta liittymää ottaessasi. En tiedä mistä otit Radiolinjan liittymäsi, mutta itse ja kaikki muut tuntemani myyjät ja Radiolinjan edustajaliikkeet allekirjoituttavat asiakkaalla erillisen irtisanomisen ja faksaavat sen sitten irtisanomisen kohteena olevalle operaattorille, mikäli kampanjaedun saamisen ehtona on toisen operaattorin liittymän irtisanominen.

4. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin ja pitäishän operaattorilta tulla aina postista liittymän sulkiessa varmistus.. Vai onko tämä vain silloin jos irtisanoo puhelimen kautta?

5. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Nojaa... aikanaan kun mä suljin NMT900:n ja otin radiolinjan liittymän niin silloin tuo sulkemiskaavake faksattiin sieltä mistä mä RL:n otin. Itse olin vieressä kun se laittoi sen paperin faksiin. KOlmen viikon päästä tuli sitten soneran lasku josta ilmeni ettei liittymää oltu suljettu. Mä kyllä katsoin että se oli soneran vika koska siinähän mä istuin vieressä kun se sen faksasi. En sitten jaksanut alkaa rutista 3vkon kk maksuista.

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oli.

7. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kppas vain kun ei sulkeutunut minunkaan liittymäni radiolinjan kautta. Olen koko ajan epäillyt että näinköhän on asiakkaan hommien hoitaminen kiinnostanut piirun vertaa enää sen jälkeen kun on nimi uudessa sopparissa. Tämä nyt vain tuntuisi vahvistavan tuota luuloa.

8. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sauli Salaliitto iskee... ;)

9. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    On uuden operaattorin etu että uusi asiakas sulkee vanhan liittymän, en mitenkään voi uskoa että RL jättää tahallaan ilmoittamatta sulkupapereita eteenpäin.

10. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ainakin niissä firmoissa, joissa itse olen työskennellyt on irtisanominen toimitettu suoraan myyjäliikkeestä asiakkaan vanhalle operaattorille, eikä sitä jätetä Radiolinjan huoleksi. Asiakkaan kanssa on täytetty irtisanomisilmoitus, jonka asiakas on allekirjoittanut ja sen jälkeen se on faksattu asiakkaan operaattorille. Näin toimin esimerkiksi joulukuussa olleen 600 euron kampanjan aikana, jolloin faksi pukkasi irtisanomisia Teliaan jatkuvalla syötöllä..

11. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3

Jaa tämä viestiketju