1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S7350 Ultra käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Nipe, 18/6/09.

1. Nipe

Tykkäykset:
    0
    GSM Arena arvostelu

Tuohan on ihan nätti, ja nättejä puhelimia ei markkinoilla liikaa ole:) Ominaisuuksiltaankin aika lähellä täydellistä pakettia näin normikäyttäjän kannalta, vai mitäs mieltä ihmiset ovat?

2. JAEPOE

Tykkäykset:
    0
    Joo, mun mielestä vaikuttaa ihan kivalta. Tänään pitäs olla tukkureilla.

3. sumsanki

Tykkäykset:
    0
    taitaa vaihtua nokialainen samsungii =) saakohan tätä kokonaan mustan värisenä?

4. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näyttö on mellevän kokoinen ja luuri todella jämäkkä. Äänenpaine puhelussa hirvittävä jos vetää tappiin. Hyvältä ostokselta vaikuttaa. Pyörittelin hetken Nokian E55 ja E52:sta käsissä mutta symbian allergia sai päätymään samppaan ja uskon että kannatti..

5. Jani.Kar

Tykkäykset:
    1
    Onko puhelin sama periaatteessa kuin S7220? onko tuo käyttikseltä millainen?

6. Kolzig

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3 Compact / DNA
    Pikkasen on kalliinpuoleinen ollakseen mun hankintalistalla, mutta Samsungeista tämä on mielenkiintoisin ja Nokialaisista E51 on jo siirtynyt manan maille niin sitä en taida pystyä hankkimaan, niin tämä pysyy edelleen silleen on/off siellä mun listalla.

Vähän olen paikallisessa Gigantissa päässyt tutustumaan, mutta kun kauppa pitää puhelimiaan akku tyhjänä niin ei oikein kunnolla ole päässyt testaamaan, sliderin näppäimistö vaikuttaa melkein hyvältä mutta parempi se voisi olla, nyt jäi vähän sellanen epävarma fiilis kun kokeilin miltä puhelimen numeronäppäimistö tuntuu.

Ihmeen vähän keskustelua sikissyt tästä täällä forumilla.

7. sumsanki

Tykkäykset:
    0
    Itsellä ollut nyt noin n. 3 viikkoa käytössä ei ole ollut mitään valittamista paitsi toi numeronäppäimistö tuntui oudolta aluksi. Tietääkö joku mistä tähän saa teemoja?

Jaa tämä viestiketju