1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S700i muisti kortti

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja mishka, 20/2/06.

1. mishka

Tykkäykset:
    0
  2. tItO

Tykkäykset:
    0
    Olin jo ihan myyty kyseiseen puhelimeen kun uutta etsiskelin mutta kuulin että suurin kortti no tuo 128mb niin se kaatui sitten siihen.:S

3. mishka

Tykkäykset:
    0
    SE maahan tuojan mukaan ja tutetuen mukaan memory stick duo ja duo pro toimivat s700i sain tänään tietää paikallisen puhelin kaupan kautta joka oli soittanu maahan tuojalle ja SE tuotetukeen ja sielä sanottii että toi memory stick pro duo käy s700i ja suurin kortti on s700i 1GB
    että tällästä voisko joku valaista mua onko tää totta???

4. MiG

Tykkäykset:
    0
    Ei ole kokemusta asiasta, mutta pitäisin melko uskomattomana että tuo pro kortti kävisi tuohon S700i malliin. Jos kortti kävisi puhelimeen niin luulisin että sitä olisi SE:n puolesta rummutettu kovaan ääneen. Olen ainakin luullut että noiden korttien ero on lukunopeus ja mahdollisesti luettevan/kirjoitettavan data purskeen pituus. En ole standardiin tutustunnut joten näitä voi pitää vain veikkauksina.

Mutta jos http://www.memorystick.com sivuja on uskominen niin nuo DUO ja PRO DUO eivät ole yhteen sopivia. Jos itsellä olisi puhelin niin kyllä kiinnostaisi kuitenkin kokeilla jos kortti toimisi siinä.

5. mishka

Tykkäykset:
    0
    Niin vähän aattelin mut tällästä telering ilmoitti mulle

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyseessä Sonyn oma hapatus, standartista ei taida olla kyse ja julkisesti ei taida olla spekseistä tuon korttisarjan suhteen.

Mutta SE:n sivuilla sanotaan että tukee MemoryStick duo korttia, ja mitään ei PROSta puhuta, Toki tieto voi olla virheellinen, vanhentunut, tai virallisesti ei tueta PRO versiota.

Jaa tämä viestiketju