1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

s700i kuoret?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Hem@, 6/6/05.

1. Hem@

Tykkäykset:
    0
    Tietääkös joku mistä sais tilattua/ostettua kyseiseen s700i uudet kuoret?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Huollosta.

3. Hem@

Tykkäykset:
    0
    Kyllä.. huollosta saa lähettämällä kännykän sinne ja maksamalla yli 100€ siitä huvista... eikä edes saa vanhoja kuoria takaisin... ajattelin sitä että löytyisikö paikka josta voisi tilata... kun noi kuoret tossa s700i tuntuu kuluvan kovin helposti puhki...

4. Fikku

Tykkäykset:
    0
    Mä en oo nähny missään kaupassa sony erkin kuoria.. Mutta nettikojuist löytyy aika varmastikkin.

5. ^nebbari^

Tykkäykset:
    0
    kysy maifonista, on sonyerkkiin erikoistunu liike ja niiltä löytyy melkein mitä vain :)

6. MiG

Tykkäykset:
    0
    Ainakin ebay:stä löytyy monen värisiä kuoria, sieltä olen itse tilannut omiin luureihin.

7. tnurmine

Tykkäykset:
    0
    ohjeet

Löytyisikö jostain ohjeita ko. laitteen purkamiseen, vai onko triviaali homma?

-t

8. MiG

Tykkäykset:
    0
    En löytännyt silloin kun etsin, loppujen lopuksi jätin tuon S700i:n rauhaan. Voi olla että tuon nivel rakenteen takia on vaikea purata kokonaan. Mutta etukuori voi lähteä helpostikin irti, varmaan jos olisi uusi kuori kädessä niin siitä pystyisi päättelemään miten vanhan kuoren saisi irti.

Jaa tämä viestiketju