1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S60 ohjelmat ja pelit N6600:ssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja fakifaki, 30/10/03.

1. fakifaki

Tykkäykset:
    12
    Käsitin että ohjelmien pitäisi olla melkein yhteensopivia mutta itselläni frodo heittää virheilmoitusta käynnistettäessä. Onko mitään oikotietä onneen että saisi tuon toimimaan, onko kukaan saanut? Mites nuo ohjelmat, uskaltaako S60 ohjelmia ostaa tuohon toimimattomuuden pelossa?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulle sanottiin soneralta et ei kande latailla niitä ennenku ne on kokeillu ja testannu sopivuuden tähän malliin.Eli sitte esim. sinne soneran sivuille tulee mallimerkintä ja softat jotka käy.Omalla vastuulla tietysti;)

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Katoin ainakin soneran wapvalikosta ladattavat sovellukset 6600 ja eipä siellä ollu montaa softaa alle 5 ja kaikki jotain roskaa.Ei pelejä.Täytyy vaan sit venailla.

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuo epävarmuus toimivuuden suhteen, johtuu tuosta eri symbian-versiosta, näin minulle eräästä liikkeestä sanottiin.

Olen kokeillut joitain S60-softia mitä netistä löytänyt, niin jotkut toimii ja toiset ei. Eli odotellaan, kyllä niitä vielä tulee.

Ja sitten, että onko kukaan kokeillut Active Mail-ohjelmaa 6600:ssa? Itselläni ei toimi, kaatuu kun alkaa lataamaan meilejä...

5. spinarooni

Tykkäykset:
    0
    7650:lle ja 3650:lle kehitetyn softan osalta voi tosiaan tulla yhteensopimattomuusongelmia ajettaessa niitä 6600:lla. Aiemmat mallit perustuivat Symbian 6.x platformiin ja 6600:n pohjalla on Symbian 7.0s. Platformien välillä on pieniä eroja eikä kaikki vanhat softat välttämättä toimi oikein ainakaan ilman uudelleen kääntämistä...

6. Tailer

Tykkäykset:
    0
    Huonosti toimii

Kokeilin muutamia ohjelmia 6600:ssa, eikä meinannut mikään toimia. Esim. Wireless irc ei suostu asentumaan ollenkaan. Onko btw muita irc-ohjelmia Symbianille?

7. Verre

Tykkäykset:
    0
    Re: Huonosti toimii

Minulla ainakin toimii kyseinen ohjelma.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimiko jollain 6600.n käyttäjällä Active mail? Mulla kaatuu aina kun pitäisi ottaa yhteys palvelimeen...

9. Petu123

Tykkäykset:
    0

Tervehdys Verre!

Kuinka ihmeessä olet saanut Wireless IRCin asennettua ja toimimaan?!
    Itse en pääse asennusta pitemmällä. File not compatible with phone.

Kiitos tiedosta jo etukäteen.

10. Tailer

Tykkäykset:
    0

Kun sitä yrittää asentaa, niin ensin kysyy: "Tiedosto ei ole yhteensopiva puhelimesi kanssa. Haluatko jatkaa asennusta?" Sitten jos jatkaa, niin sanoo: "Kohdetta 'For series-60 only!' ei ole asennettu. Asenna 'For series-60 only!' ja yritä sitten uudelleen." Ja siihen sammuu.

Mikä tuo 'For series-60 only!' on?

11. mtakala

Tykkäykset:
    0

Se on vain ohjelman tekijän huomautus että ei toimi.

WirelessIRCistä on tulossa uusi versio, joka toimii 6600:lla. Sain sen tekijältä testaukseen (demon) viikonloppuna, ja hyvin toimi. Versio oli 1.62. Ei näköjään ole vielä saatavilla julkisesti.

Maltti ja odotus palkitaan N6600-softien kanssa...

12. Tepi

Tykkäykset:
    0
    Mites näin "moni" on sitten saanut kyseisen 1.62 version käsiinsä, jos se ei ole julkinen? :)

Psssst, saa lähettää sen mun postiin... ;)

13. mtakala

Tykkäykset:
    0
    Mailasin tekijälle viikolla, ja sunnuntaina pyysin sitä etukäteen betatestiin kun junamatkalla olisi ollut tylsää...

Kannattaa mailata mobileways.de :stä löytyvään osoitteeseen tai sitten odottaa.

14. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mitä tuo irkkailu maksa suurinpiirtein? Mulla on RL liittymä? Veloitetaanko jokaisesta viestistä aina jotain?

15. mtakala

Tykkäykset:
    0
    Riippuu millainen gprs-yhteys sinulla on, kallein on kilotavuhintaan pohjautuva ja sitten operaattoreilla on näitä maksa 10e/kk ja saat 100MB siirtoa -systeemeitä.

Irkkaus ei paljoa kaistaa vie (tai no, riippuu toki kanavien määrästä ja aktiivisuudesta).

16. Tepi

Tykkäykset:
    0
    Mailasin kyllä jo viime viikolla, mutta ei ole kuulunut mitään. Jos kerran tuo on jonkinlaisessa jakelussa (demo) niin eikös siihen voisi laittaa linkin? Ärsyttää, kun menin vaihtamaan 7650:n tähän 6600:aan ja sitten se lempparisofta ei toimi...

17. mtakala

Tykkäykset:
    0
    Ihan sähköpostiliitteenä sain sen, suoraan tekijältä. Siksi en uskalla jakaa kun sitä ei missään netissä julkisesti näy.

18. arves

Tykkäykset:
    10
    ....

tuota.. P800 pitää sisällään symbian 7.0 - käyvätkös sen softat sitten 6600 vai tuleeko mutkia matkaan?

19. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: ....

eivät käy, koska P800 on UIQ-laite ja Noksu S60. En osaa paremmin selittää, mut pohjakäyttis on eri...

20. arves

Tykkäykset:
    10
    ...

ah.. asia selvä =)

Jaa tämä viestiketju