1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S60 ja parempi herätyskello kunnon torkulla

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja loopy_, 9/9/08.

1. loopy_

Tykkäykset:
    0
    Eli eli eli, onko otsikon mukainen kapistus liikaa vaadittu.
    Nokia sai s40-(sim 6131 kapula)pohjalle kyhättyä herätyskelloon ominaisuuden, jolla käyttäjä voi itse määrittää torkun pituuden.

MUTTA, nyt tuli pakkohankinnan eteen uusi luuri, löysin käsiini 6120c-mallin häristimen, eikä siellä ole herranen aika minkäänlaista mahdollisuutta muuttaa tuota torkun aikaa, vaan se on se viiden minuutin vakio, millä ilmeisesti Nokian herrat tykkäävät itseään kiusata.
    Allekirjoittanut on kolmen viikon aikana nukkunut pommiin neljänä aamuna, ja täysin vain ja ainoastaan tuon älyttömän torkkuongelman vuoksi.
    Auttakaa nyt härrekuud jos tiedätte jonkuin softan missä on tuo torkunmääritys ominaisuuksissa.

2. tontsa74

Tykkäykset:
    1
    mä oon laittanu vaan kaks normi herätystä peräkkäin, 15min välillä. Joku softa ois kyllä kiva.

3. loopy_

Tykkäykset:
    0
    Tuolla taktiikalla se onnistuu, mutta menee kovin säätämisen puolelle, kun kyseessä pitäis kuitenkin olla "älypuhelin" :)

4. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Huono tapa tulee tuosta kun totuttaa itsensä torkkuhälytyksiin.
    Sitä ei herää ollenkaan ja kaikki hälytykset vaan kuittaa että kohta se soi uudestaan.
    Aina jos on liian vähän unta sitten takana, niin nukkuu pommiin.

Terästä selkärankaan ja kerrasta ylös tana vaikka tekee kipeetä.

5. Perttu

Perttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    113
    wap.lur.nu/files/ih-sireeni.mp3 hieman alle 2h aikaa hakea kunnon herätysääni.

6. Petex

Petex

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE Edge, S5 Duos + Nokialaisia
  7. uppiskuppis

Tykkäykset:
    0
    Miten se voi olla niin vaikeaa herätä siihen ensimmäiseen herätykseen. Mielestäni torkku toiminto on harvinaisen vi**umainen kun sitä joskus vahingossa painaa, sitten puhelin huutaa täysillä kun menet aamukuselle.

8. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Heh, samaa mieltä. Laittaa sen puhelimen vaikka sen verran kauemmas että joutuu nousemaan sammuttamaan sen ja alottamaan aamutoimet.

9. Eremita

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Jolloin käy niinkuin mulle, eli kävelet suurinpiirtein unissas hakemaan sen luurin pöydältä, sammuttelet hälytykset ja jatkat nukkumista.. ja kun sitten myöhään päivällä vihdoin heräät, et muista tapahtumista mitään :D

Jaa tämä viestiketju