1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

s55 VS m55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja *Morph*, 7/5/04.

1. *Morph*

Tykkäykset:
    0
    Kumpi siis on parempi ??
    Kummas on parempi näyttö Yms.

2. Viikate-mies

Tykkäykset:
    0
    Itse ottaisin M55. itsellä tuossa s55 on painautunut näppäimiä pohjaan ja joita sää painamalla painaa että ne toimii. M55 on kaverilla ja todella hyvä puhelin hintaisekseen.

3. sallad

Tykkäykset:
    0
    Näyton paremmuuksista en osaa sanoa. Kokemusta on yksipuolisesti vain S55:sta, jonka hankin gprs-käyttöön BT:n kautta. Datalaskuri on nyt ~1Gt ja kaksi kertaa puhelin on resetoinut itsensä ja GPRS-yhteyksiä on ollut satakunta. Pisin yhtäjaksoinen BT gprs -käyttö on ollut ~4 tuntia - eipä tunnu katkeavan itsekseen. PC BT on mulla 3COM USB, jota en voi suositella, koska se arpoo COM portit bootissa. Irdaa olen käytellyt enemmän ja se toimii hyvin. Radiolinjalla gprs download bitrate on useimmiten 30-40kbit/s ilta-aikaan.

Ainakin S55:ssa MMS-kuvat ovat mielestäni huonoja - en tiedä M55:sta. Äänet ovat hyvät - kaiutinpuhelussa mikrofonin herkkyys on huono ts. vastapää ei välttämättä kuule. Todennäköisesti(?) sama M55:ssa. Tämä riippuu kyllä myös vastapäässä olevasta puhelimesta ja taustamelusta.

Akun kestosta en osaa sanoa - kapasiteetit ainakin ovat identtiset eli 700mA. Käytännössä olen ladannut S55:n 4-5 päivän välein silloin kun en ole sitä juurikaan käyttänyt muuhun kuin herätyskellona. Niin ja M55:ssa ei ole BT:tä ja molemmissa on irda. Jos näyttö on tärkein kriteeri niin parasta vertailla itse. www.siemens-mobile.com:iin ja kauppaan vertailemaan.

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    M55:ssä on surkea näyttö. :/

5. qwesty

Tykkäykset:
    0
    M55 näyttö on ainakin värien määrän suhteen parempi ja uudempaa tekniikkaa... aika samat puhelit ne pääpiirteittäin taitaa olla. Itse oon ollu täysin tyytyväinen omaan m55:n - hyvät puhelin monilla toiminnoilla erittäin edulliseen hintaan.
    Tosin m55 alkaa olemaan jo aika "vanha".

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8

Jaa tämä viestiketju