1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S55:n kytkeminen tietokoneeseen

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja markkuk, 11/1/04.

1. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Haluasin vähän mielipiteitä, mikä näistä mahdollisista yhteystavoista tietokoneen ja S55:n välillä olisi toimivin:

-infrapuna
    -bluetooth
    -usb kaapeli

Mitään noista minulla ei tällä hetkellä ole, joten rahaa menee luultavasti lähes saman verran sama minkä noista valitsee.

Voiko noilla kaikilla tehdä kaikki samat asiat? ja onko toimivuudessa ja nopeudessa eroa?

(taatusti joku mainitsee sen searchin olemassaolon, mutta en löytänyt tyhjentävää vastausta)

Ja kiitoksia jo etukäteen...

2. Immoooooo

Tykkäykset:
    0
    Itse käytin Bluutuuthia.

Hyvin toimii!

* Bluetooth dongle käy viel seuraavankin puhelimen kanssa, minulla N-gagen kanssa. Datakaapelin olisin voinut heittää nurkkaan.

*Voi olla laturissa samaan aikaan, on myös lataavia kaapeleita.

*Kätevä kun on liikenteessä luuri taskussa ja läppäri sylissä =)

Ei tule mitään miinus puolia ainakaan heti mieleen, suosittelen lämpimästi.

3. cheesepoff

Tykkäykset:
    0
    Minäkin suosittelisin bluetoothia. Ei tarvitse pelata johtojen kanssa, eikä tarvitse kaivella taskusta esim. synkronoitaessa kalenteria. Tosin minulla oli myös kaapeli, mutta vain softapäivityksiin... eikä niitäkään ole tainnu vähän aikaan uusia tulla?!

4. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Kaapelilla tuli pari kertaa softa päivittettyä, mutta muuten ottaisin kyllä bluetoothin. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin alkaa räpläämään sen kaapelin kanssa, kun tarvitsisi yksi filu siirtää.

5. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Eli gprs -yhteyden käyttö onnistuu myös bluetoothilla?

Ajattelin kitkuttaa gprs yhteydellä siihen asti, että tulee taas jokin edullinen kytkentätarjous. Tällä hetkellä adsl:n kytkentä maksaa 148€, joten ei oikeen innosta... Ja hitaushan vaan karsii netinkäytön minimiin :)

Jaa tämä viestiketju