1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S55 ja datasiirto

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ce1tzu, 24/10/03.

1. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    Päivitin juuri Siemens S55 puhelimeni ohjelmisto versioon FW16. Ilmeni seuraavan lainen ongelma. Datakaapelin kautta siirrettäessä soittoäänet siirtyvät normaalisti, mutta kun yritän siirtää jotain java sovellusta java sovellusten kansioon puhelin aloittaa kopioinnin mutta ei edisty siinä yhtään. Jumitus jatkuu niin kauan kunnes suljen pc:n.

Kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa? Vanha FW versioni oli 11 ja datasiirto ohjelma on se joka tulee datasuiten mukana ja asentuu omatietokoneeseen "asemaksi". Kiitoksia etukäteen.

2. halko

Tykkäykset:
    0
    mulla kävi aivan samalla tavalla. vanha softa oli joku 2002 vuodelta, ainoa ongelma oli puhelimen jumiminen. päivitin siemenssin sivuilta softan puhelimeen ja pc:lle. tiedonsiirto kaapelilla ja irda:lla meni tosi takkuiseksi. kestää varmaan minuutin ennen kuin kopiointi alkaa. olen saanut kopioitua kaikki tiedostot ml. javat, mutta homma takkuaa tosi pahasti.

3. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Uusin softa on 20 !

4. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    Mistäs ton version 20. saa?

5. halko

Tykkäykset:
    0
    version 20 saa huollosta. webistä jaetaan versiota 16. mulla on nyt se 20.

infrapunalla ja letkulla datan siirtelyt tökkii edelleen kybällä. työpaikan koneeseen laitoin USB-bluetooth härvelin, mutta en siemensin paskasoftia. pelaa kuin unelma suoraan windowsin resurssienhallinnasta!

6. ce1tzu

Tykkäykset:
    0
    Eniten tässä harmittaa se, että vanhalla FW11 (muistaakseni) kaikki pelasi hyvin. Voikohan FW16 vaihtaa FW11?

Jaa tämä viestiketju