1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S55 ja akun kesto

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Derryth, 30/11/03.

1. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Itselläni oli tuo S55 pari kuukautta käytössä, mutta huoltojen jälkeen se siirtyi isälleni (joka muuten aikalailla inhoaa sitä). Joka tapauksessa hänen suurin valituksen aiheensa on se, että akku ei kestä päivääkään, kun puhuu esim. n. 20 minuuttia. Itse en muista, että se noin vähän olisi kestänyt, muistelisin enemmänkin, että jotain pari päivää ainakin. Puhelimeen on laitettu joku uusi osa ja kokonaan uusi akku, joka on monta kertaa tyhjennetty ja ladattu täyteen, joten olisi sen kapasiteetinkin pitänyt sieltä nousta vähän. Mites muilla on kestänyt tuo akku, ei kai tuo ole ihan normaalia?

2. Derryth

Tykkäykset:
    5
    *uppia*

On muuten harvinaisen huonosti kirjoitettu viesti minulta. :)

3. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Mulla kesti norm käytössä 3-4päivää ja bt käytössä 1päivän.

4. Satanta

Satanta

Tykkäykset:
    23
    Puhelinmalli:
    Jolla, Nokia E6, Nokia N900.
    Mun edelliseen puhelimeeni ( ME45) verrattuna S55:n akkun kestää hämmästyttvän vähän aikaa, eli maks. 3 päivää. Mulla kuitenkin puhelimen käyttömäärä on suht` normaali.

Muutenkin olen kaiken kaikkiaan pettynyt tuohon puhlimeen. Kehitysaskel, verrattuna ME45:en, on jäänyt pieneksi. Vain värinäyttö, melodiset soittoäänet ja prameampi ulkonäkö. Ei hyvä.

Jaa tämä viestiketju