1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S45:n suomalainen softa itse päivittämällä, pari kysymystä.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ankkafani, 10/8/02.

1. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Saksasta tilattuun S45 malliin olen pian päivittämässä siemensin sivuilta otettua Suomenkielistä softaa, mutta softan päivittämisestä kysyisin:

Kauanko menee kun softa on päivitetty ( tietokone+datakaapeli+S45)?
    Esim: kaksi tuntia?

Pitääkö puhelimesta ottaa kortti pois, mutta pistää silti päälle?

Kiitos vastauksista!

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    softan päivittämiseen menee max. 15 min =). en mä ainakaan muistaakseni korttia oottanut pois... mutta ennenkun alotat päivittämisen niin siinä on erittäin tarkat ohjeet =)

3. Wurf

Wurf

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    P6
    Ota huomioon että Siemensin itsepäivityssofta on v.21 ja on aika todennäköistä että puhelimessasi saattaa olla uudempi versio 23,24 tai jopa 26 jolloin v.21 päivityksellä ei taida tehdä mitään.

21-21 kaiketi onnistuu mutta ei taaksepäin päivittäminen.

Suosittelen päivittämään Siemensin huollossa,voi maksaa pikkasen mutta
    säästää pahalta pettymykseltä jos pitkään odotettu luuri tulee tapettua samantien.

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Sillonkun mä ostin (n. kk sitten) S45:n Saksasta niin se softa joka siinä oli oli 21, ja meni hyvin päivittää skandinaavinen versio ko. softasta =)

5. Wurf

Wurf

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    P6
    Pidetään peukut pystyssä että olisi "vanha" v.21.

Ja silloinhan siinä todennäköisesti tulisi datakaapelikin mukana kuten 2 omassani,21 softa-kaapeli,uudemmat 24 softa-ei kaapelia.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Ainiin, se meni niin päin ettei 24:ssa kaapelia. No ihan sama, silloin tuossa oli 24 ja laitoin tilalle 21:n =)

7. Ankkafani

Tykkäykset:
    0
    Laina kaapelilla aijon päivittää, ihan siksi että saa Suomen kielen (jos vaikka myyn joskus).

EDIT: lisätty "n" kirjain.

8. magic

Tykkäykset:
    0
    Re: S45:n suomalainen softa itse päivittämällä, pari kysymys

näppäile ?#06# ja sitten "info" ja kerro mikä on softaversio.

jos se on 21, voit kokeilla päivitystä my-siemens.comista haetulla softapäivityspaketilla.

jos se on isompi luku kuin 21, et voi päivittää puhelinta itse, vaan sun on vietävä se huoltoon.

huolto saattaa pyytää siitä hintaa, mutta se voi myös mennä takuun piikkiin jos näytät voimassa olevan kuitin.

9. Aero

Tykkäykset:
    0

Kyllä voi. Koska itse päivitin ja hyvin toimii. 21:ssä siis vielä tuli kaapeli mukana, mutta 24:ssa ei, ja mun S45:n mukana ei narua tullu joten siinä oli 24. Paketissakin oli muistaakseni maininta että tähän puhelimeen on laitettu uusi softa.

10. Safiiri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N9
    Mikä on S45/ME45 uusin softaversio?

11. jalmari

Tykkäykset:
    1

Mä en saanut ainakaan 24:sen päälle 21:stä (niin siis huollosta sen vasta sain). Veikkaan että sulla on ollut 21. Ja maininta uudesta softasta voi olla kuinka vanha tahansa.

12. Aero

Tykkäykset:
    0

ok, oon nyt ulkomailla, eikä sattumoisin sitä boxia ole mukana... kun taas huomenna tuun kotiin nii katon mitä siitä uusimmasta softasta luki =). mutta datanarun puuttumisen perusteella tässä oli 24.

13. Aero

Tykkäykset:
    0

nonii, jopa muistin kattoa mitä siinä laatikossa lukee;
    Jetz mit neuer Software für noch schnelleres Mobile Business (GPRS Class 8). Sama englanniksi: Now with new software for still faster mobile Business.

Eli kyllä se onnistuu se päivittäminen 24:sta 21:een =)

14. Tommi

Tykkäykset:
    0
    Tietääkseni tuo class 8 gprs tuli yhtenä merkittävänä uutuutena S45:een jo FW21:ssä. Ilmeisesti tuon jälkeen ilmestyneet softat ovat sisältäneet lähinnä vain bugien korjauksia, eivätkä tarjoa varsinaisesti mitään uusia ominaisuuksia. Näin olen jostain siis lukenut - varma en asiasta ole.

Jaa tämä viestiketju