1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S40 puhelin ei käynnisty

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja anomor, 24/3/09.

1. anomor

Tykkäykset:
    0
    Olen jotenkin onnistunut sekoittamaan nokia 3500c puhelimeni täysin. Aluksi se alkoi sammua vähän väliä, sitten hävisi laskin ja puhelimen soitin ei käynnistynyt. Tänään itse puhelin lopetti käynnistymisen. Siihen voi kyllä kirjoittaa pin-koodin ja Nokia tune-kuuluu välillä, jopa taustakuva näkyy. Tämän jälkeen puhelin ei reagoi mihinkän vaan vilkuttaa näyttöä mustan ja valkoisen värin välillä. Aina välillä saan sen reagoimaan niin, että jokin numero ilmestyy näytölle, mutta valikkoon en pääse. Pahinta tietysti on, että yhteystietoni ovat vain puhelimen muistissa ja kun niitä on jo aika paljon....

Olen päivittänyt käyttöohjelmiston Nokia Software updaterin avulla, mutta se ei auttanut (se oli siis ennen kuin puhelin lopetti käynnistymisen)

Onko jollakin ollut samanlaisia ongelmia, voiko niistä selvitä? Auttakaa jos voitte

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Softapäivityksellä huollossa voisi mahdollisesti lähteä toimimaan. Ja tietojahan ei enään yleensä talteen saa, joten muistetaan jatkossa ne varmuuskopiot.

3. anomor

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedosta.

Ihan mielenkiinnosta vaan. Mikä siinä sitten mahtaa olla vikana.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Bitti poikittain, eli softa jumiutuu käynnistykse yhteydessä syystä x. Hankalaa tuohon on tarkkaa syytä sanoa. Eivätpä ilmeisesti huollossakaan sen enempää ihmettele että miksei käynnisty. Softaavat ja jos sillä käynnistyy niin homma on heidän osaltansa selvä.

Jaa tämä viestiketju