1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

s300m vai e700? neitonen pulassa!!!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja stiina, 25/11/03.

1. stiina

Tykkäykset:
    0
    Synttärit on tulossa ja lahjaksi saan haluamani kännykän. Mutta kun en kerta kaikkiaan osaa päättää kumman em. haluaisin. Kolmesatasessa ihastuttaa ulkonäkö ja koko toisessa taasen kamera!

Sitten pari kysymystä:
    voiko s300m:llä sekä lähettää että vastaanottaa MMS-viestejä? Perustelkaa miksi datakaapeli kannattaisi ostaa! Voiko sillä esimerkiksi siirtää digikameralla otettuja kuvia kännykkään ja lähettää ne edelleen MMS-viesteinä?

2. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    kyllä voi lähettää ja vastaanottaa mms viestejä. kyse siis juuri tuosta s300m versiosta, tavallisella s300 mallilla ei voi

3. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on tuo S300m ja voin kyllä suositella niille jotka haluavat pienen ja tyylikkään puhelimen.
    Mutta toisaalta jos kuvia aikoo lähettää, niin tuo digikamerasta siirtäminen on aika kömpelö tapa.

Jos kuvia siis aikoo ottaa ja lähettää, niin ilman muuta E700.

Mutta sitäkin kannattaa miettiä, maksaako joka kuvan lähettämisestä tällä hetkellä yleisimmän hinnan ~50cnt(Sonera poikkeus näin joulun alla).
    Ja noita mms-puhelimiakaan ei kaikilla vielä ole.

4. stiina

Tykkäykset:
    0
    Mä en usko, että kovinkaan paljon ihan oikeesti on tarvetta ottaa kuvia ja lähettää ne. Mulle riittää vallan mainiosti, jos homma toimii siten, että otan digikameralla kuvan, siirrän sen datakaapelilla kännykkään ja lähetän MMS-viestinä. Tähän siis on mahdollista s300:lla?! eikös?

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    E700 ehdottomasti, sitten kaveritkin pikkuhiljaa siirtyy kamerapuhelimiin kun osalla on jo, ja mielestäni e700 on kyllä todella tyylikäs sekin, sisäinen antenni, sininen kansi..

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jaa-a ite ehkä jopa ottaisin s300m:n miniantennilla sillä sen koko on niin päätä huimaava että se melkein ajaa ton e700:n kameran ohi

7. stiina

Tykkäykset:
    0
    Minianteenilla eli millä??? Mistä niitä saa, paljonko maksaa, oisko jotain linkkiä että pääsisi ihailemaan sitä?

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    http://www.mobbe.fi/product.php?id=117
    tuoltakin tosin loppu :( ja suomesta ei muualta saa. mutta saahan sen joskus tulevaisuudessa hintaa 15.40 sis. pk

9. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Itse ottaisin E700:n parempien valmiusaikojen takia, kamera takia, ja omasta mielestäni hienomman ulkonäön takia.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tämä ei ole kauhean kätevää, sillä todennäköisesti tarvitset tuohon lisäksi tietokoneen "välimieheksi", joten kovin mobiilia se kuvien lähettäminen ei tulisi olemaan.

Itse ottaisin E700-mallin kameran ja paremman ulkonäön takia.

11. stiina

Tykkäykset:
    0
    Joo kovinkaan käteväksi tavaksi sitä ei voi sanoa, mutta lähdenkin siitä oletuksesta ettei niitä kuvia tulisi kuitenkaan otettua kovin usein. Tietokoneen käyttö ei sikäli ole ongelma, koska teen koneen ääressä töitä ja muutenkin tulee vietetty sen parissa ehkä liikaakin aikaa, joten tietokone löytynee aina aika läheltä. Todennäköisesti ei kuitenkaan silloin kun pitäisi ottaa kuva ja lähettää se nopeasti eteenpäin....

Mä olen ehkä vähän yllättynyt noista ulkonäkökommenteista ;) Itse olen sitä mieltä että E700:n huonoin puoli on sen ruma ulkonäkö!!!

12. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ehkä E700 on ulkonäöltään jotenkin maskuliinisempi ja vetoaa siten paremmin miehiin. ;)

13. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mene johonkin kivijalkakauppaan kattomaan ja kokeilemaan, usein ulkonäkö pettää tietokoneelta katsottaessa, monasti esim koko yllättää livenä, koneeltä katsottuna kun tuppää näyttämään isommalta, ja saahan sitä E700:aa myös hopeisena.. jos on väristä kiinni http://www.puhelinkioski.com/products.php?p=bf83e1

14. stiina

Tykkäykset:
    0
    Mä olen käynyt kaupassa katsomassa niitä ja olen sitä mieltä että e700 on todellisuudessa rumempi kuin tietokoneen ruudulta katsottuna näyttäisi.

15. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no tossa on oikeestaan yks asia jonka mukaan mietit. Tarviitko kameraa??? jos et niin s300m ja jos tarviit niin e700.

16. stiina

Tykkäykset:
    0

Voi kuinka "ällöttävän" järkevä mielipide! Mä olen päättänyt jo monta kertaa kumman puhelimen valitsen, mutta toooosi naismaisesti muuttanut mielipidettäni muutaman minuutin kuluttua...

Ehkäpä mä heitän nopalla tulevan puhelimeni...

17. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    anteeksi vaan mutta eikö naiset yleensä haluu puhelimensa todella hienon näköiseksi? (ehkä väärä käsitys) niin eikö näin ollen kannata ottaa s300m jos kerran sun silmään e700 on ruma? ja jos taas ulkonäöllä ei oo kuitenkaan niin paljoa väliä ja kuviakin tekis mieli ottaa niin sit e700.

mutta oma suositukseni molemmat puhelimet omistaneena edelleen olis naiselle s300m

18. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Mielipiteistäsi näkee, että olet aika vahvasti kallellaan S300M-mallin suuntaan. (Pidät ulkonäöstä, kamera ei niin tärkeä...)

S300M ei missään nimessä ole huono valinta ja tärkeintä on, että puhelimen uusi omistaja on tyytyväinen. Osta siis S300M hyvällä omalla tunnolla.

19. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, jos todella haluaisit kameran puhelimeesi, niin olisit jo päättänyt E700 hankinnasta, joten ehkä kannattaa sitten kuitenkin kääntyä ulkonäön puolelle ja ottaa S300m.

TAI, jos et oikeasti osaa päättää niin sanot että haluat synttäriksi jomman kumman, ja annat sitten lahjan ostajan päättää, mutta siinä on aina omat riskinsä, jos päätätkin toisin sit kun lahja on ostettu...

20. stiina

Tykkäykset:
    0
    parastahan tässä hommassa on se ettei tällä kertaa tarvitse välittää hinnasta, koska saan sen lahjaksi.

Edellisen puhelimen ostin tosissaan pelkästään ulkonäön perusteella 4, 5 vuotta sitten ja olen ollut siihen todella tyytyväinen. Olen edelleen (toimii moitteettomasti) (Panasonic GD 90, hopeinen).

Jaa tämä viestiketju