1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S300m ja wap-gprs ei toimi

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Minttunen, 18/5/04.

1. Minttunen

Tykkäykset:
    0
    Osaiskohan joku auttaa vastaavanlaisessa ongelmassa? Minulla on samsung s300m puhelin ja dna liittymä. Olen tilannut dna:lta wap-gprs asetukset teksiviestillä (myös mms-asetukset). Siis ne uudet, jotka dna onnistui vasta pari päivää sitten kehittämään. Ongelmana on että wappi ei edelleenkään toimi yhtään enempää kuin tätä aikaisemmin. Ennen en saanut oikeita asetuksia mistään kun dna:ta ei asia pätkääkään kiinnostanut, eikä kukaan osannut sanoa, mitkä asetukset olisivat ollet oikeat. Ja nyt kun kaiken pitäis olla oikein, wappi ei vieläkään yhdistä. Onkohan minulla vielä joku juttu laittamatta päälle vai mikä on vikana?

2. nimezis

nimezis

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Huh, huh..
    ainoa mitä voin vahvista ettei vika puhelimessa, koska mulla oli 6kk sitten samanlainen simpukka eikä mitään ongelmia RL kanssa ollutkaan. Ja kyllä toimi edelleen mun sukulaisella mainiosti RL/Elisan:n verkossa , siis kaikki palvelut WAP, GPRS jne.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    DNA:n ongelma luulisin. Mulla toimii Saunalahella kuin junan vessa.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Onko sinulla myös GPRS-palvelu tilattuna liittymääsi? Dna:llahan ei ole esim. Elisan tyylistä GPRS-perusominaisuutta, vaan palvelu täytyy kytkeä erikseen ja maksaa kk-maksu palvelusta.

6. Minttunen

Tykkäykset:
    0
    wap-gprs

Minulle nimenomaan sanottiin asiakaspalvelussa että palvelua ei tarvitse erikseen tilata. Että se maksullinen palvelu on tarpeellinen ainoastaan kun wappia käytetään paljon, jolloin kiinteä hinta tulee halvemmaksi.

Jaa tämä viestiketju