1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S300M ja datakaapeli

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Hiiri, 6/9/03.

1. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Olen seuraillu nyt tarkkaan foorumia kyseisestä puhelimesta, ja vielä en ole löytänyt vastausta että minkä takia datakaapeli on jätetty pois myyntipaketista? Mihin sitä tarkkaan ottaen on käytetty edellisessä puhelinmallissa? Paljon tuosta kaapelista tarvii maksaa?

2. CamoN

Tykkäykset:
    0
    En tiedä mitä varten se on jätetty pois, mutta MMS (vaiko EMS) ominaisuudet ovat tulleet 'vaihtarina' S300M:n pakettiin mukaan, ja käsittääkseni S300M on myös hieman halvempi kuin S300 aikoinaan.

Kaapelilla voi siirtää kuvia, soittoääniä, tekstiviestejä ym. koneen ja puhelimen välillä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit hakea ilmaisia soittoääniä netistä (joita löytyy aika hyvä valikoima, Google auttaa) ja tehdä omat taustakuvat tai hakea netistä valmiita, ilmaiseksi. Minä tilasin datakaapelin jo ennen kuin olin saanut puhelimen, hauska värkki kaiken kaikkiaan. Varsinkin jos aikoo käyttää puhelinta GPRS-modeemina, joka on myöskin helppo toteuttaa ko. kaapelilla.

Kaapeli maksaa n. 45e posteineen esim. www.puhelinkioski.com :ssa

Edit: Täytyy opetella näiden tagien käyttöä.

Jaa tämä viestiketju