1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S300 ja Miniantenni

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Hiiri, 13/11/03.

1. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Sellainen asia tuli mieleen, kun olen lueskellut foorumissa juttuja miniantenneista. Niin kysymykseni koskee Antennin kuuluvuutta. Että miten lyhyt antenni pysyy verkossa ympäri suomea ja miten akun valmiuteen se vaikuttaa, kuluttaako enemmän vai ei mainittavasti??

2. Haavi

Tykkäykset:
    0
    Kuuluvuus heikkenee jonkin verran, vaikea sanoa paljonko, ehkä 10%. Akun kestoon en ole huomannut miniantennin vaikuttavan, toisaalta miniantennillakin löytyy melkein koko ajan täydet kuuluvuuspalkit.

3. ake71

Tykkäykset:
    0
    Moi
    Olisiko jollain tietoa mistä saisin ostettua tuollaisen miniantennin kun tuolta mobben kauttakaan ei sellaista saa ainakaan vielä.
    Tietenkin aina parempi jos Turusta löytyisi sellainen paikka joka myy niitä
    KIITOKSIA ETUKÄTEEN

4. jorma69

Tykkäykset:
    0
    Mä olen tilannut Mobbesta joku kolme kuukautta sitte eikä vieläkään oo tullu sitä antennia eli en suosittele Mobbea.Jos löytyisi joku toinen paikka niin peruisin Mobben tilauksen ja välittömästi ostaisin toisesta paikasta!!
    Tietäiskö joku toista liikettä mistä saa antenneita ja mielellään siten että vois tilata netistä!

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samma här, mutta kun tällähetkellä mobbe näyttäisi olevan ainoa paikka josta niitä saa.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jep, tämähän ei ole meistä johtumaton syy ja antenneja pitää toimittaa about toista sataa kipaletta kun niitä saapuu. Toki perun tilauksesi jos et usko siihen, ettei laitteita tule.

A800:ssa ei ole vaikuttanut oikein mitenkään tuohon kuuluvuuteen, akun kestoaikakin on pysynyt ennallaan.

7. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti tämä ON teistä johtumaTON syy, sori, piti pistää kielioppi piikkiin :D kaksois negatiivi.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    :eek:) Eli tilanne on meistä johtumaton. Odottelemme sitä tilausta Saksasta yhtä kuumeisesti kuin tuotteen tilanneet asiakkaat. Valitettavasti vain emme voi varmuudella kertoa milloin tuotteet Suomeen tuolta Saksasta saapuvat.

9. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    olen myös tilannut, mutta eiköhän ne sieltä tule kun tulee. tulis vaan äkkiä :)

Jaa tämä viestiketju