1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S-E varaosat

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Kemeli, 28/11/06.

1. Kemeli

Tykkäykset:
    0
    Mistä voi ostaa varaosia P-K -seudulla?
    Ongelma on Z530i:n "pehmike nappi" joka on siinä näppäimistön alareunassa mikrofonin? päällä, on irronnut ja hävinnyt.
    Maifonilta kysyin, toiste en asioi ko. putiikin kanssa, auki 8:30 -15:30 (pankeistakin saa parempaa palvelua) ja postitse lähettäessä heidän minimilasku on 30€ (varmaankin kullatut kirjekuoret).
    Vai onko niin että S-E:n "asiakaspalvelu" on rakennettu tuon putiikin varaan, mahtaisiko löytyä joku huolto/varaosaliike joka olisi myös palvelumielellä liikenteessä?

2. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Onhan niitä muitakin SE:n huoltoja/varaosamyyjiä kuin Maifon.

edit: joo lukihärö, pks en tiedä, omat SE-osat ostelen paikallisesta puljusta. Ja veikkaan että lähettävät ne osat täältäkin halvemmalla kuin Maifon.

3. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kerro toki, notta mikä liike on kyseessä?

4. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Ne osat mitä olen Sonyerkkeihin tarvinnut olen ostanut Sampokeskuksessa olevasta Ollakan liikkeestä. On siis SE:n huolto.

Hinnatkin ovat ainakin omalla kohdallani olleet sen verran kilpailukykyisiä ettei ole tarvinnut edes miettiä Polkumyyntiä tms. nettipuljua.

Esim. tuo hetki sitten myymäni T630 johon vaihdoin koko kuorisetin, Ollakalta 40€ ja Polkumyynti ruinaa 44€+postit.

5. Kemeli

Tykkäykset:
    0
    SCF Care hoiti asian, hinta oli siedettävä (5,-) ja myymälään kerkesi työssäkäyvä.
    Tilasivat sellaisen minulle ja muutenkin palvelu oli mallikas.

Jaa tämä viestiketju