1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S-E t68i versus Siemens S55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jrl, 6/2/03.

1. jrl

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Molemmista puhelimista olen lueskellut kommentteja paljonkin, mutta suoraa vertailua en ole onnistunut löytämään. Tässä kuitenkin jotain juttuja, jotka ovat mulle tärkeitä ja jos joku joka on käyttänyt molempia viitsisi kommentoida paria kohtaa.

- värinäyttö: kummassakin OK
    - bluetooth: OK (ja tämän vuoksi ei kannata Nokialaisia ehdotella)
    - koko OK
    - näppäimistö: Siemensiä on vähän moitittu, ennen kaikkea pidän t68:n joystickistä, onko siinä huonoja puolia?
    - kalenteri, osoitemuistio, to-do: onko synkronointiongelmia, riittävät määrät osoitekenttiä (esim. Nokia 6210 on kalenteri onneton, ei näy esim. palaverin pituutta tai paikkaa, kategoriat puuttuu osoitteissa jne.)
    - menut yms?
    - java: Siemensissä on kai enemmän juttuja, mutta mihin HYÖTYsovelluksiin sitä voi käyttää
    - soittoäänistä ja peleistä ei väliä
    - onko muuta ratkaisevaa eroa

Kiitoksia!

2. dynamo

Tykkäykset:
    3
  3. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaikkein helpoin tuo vertailu olisi jos jossain liikkeessä olisi molemmat kapulat käyttökuntoisena ja räplättävänä. Itse olen ihastunut tuohon SEt68i-luuriin ja katsoo nyt joutuuko ihan hankkimaan vielä sellaisenkin.

Periaatteessa aika liki samanlaiset (kuten tuo linkin takana oleva vertailukin osoittaa), joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee se, että käy jossain käpistelemässä molempia ja tekee sitten päätöksen. Tai sitten ottaa totaalisesti jonkin muun puhelimen.

Edittinä: vilkaisin tuossa ohimennen puhelinkioskin hinnoista ja eroa siinäkään suhteessa ei juuri ole, 30e ei liene vaikuttava tekijä suuntaan tai toiseen...

4. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    se mitä olen kokeillut, niin siemens on erinomainen puhelin.

Jaa tämä viestiketju