1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

S 55 GPRS internetyhteys modeemin jälkeen

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja andi, 6/6/03.

1. andi

Tykkäykset:
    0
    Moi kaikille!
    Mietin siirtymistä GPRS käyttöön S55:llä internettiin. Nykyän mulla on 33.6 kbs modeemiyhteys. Tuoko tämä muutos nopeutta lisää? Olisiko joku hyvä neuvo?
    Kiitos!

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Se kasvattaa teoreettista maksiminopeutta n. 20%. Markantalossa myytävä Radiolinjan GPRS Primetime on tällä hetkellä ainoa siirtomäärältään rajoitukseton palveluvaihtoehto kiinteällä kuukausimaksulla 10,-/kk, minkä lisäksi tietysti muut liittymän muuttuvat ja kiinteät kulut. Ajallisesti se on rajoitettu klo 18-06, jonka ulkopuolella megat on kalliita, 4,88/siirretty Mt. Haulla löytyy paaaljon keskustelua.

3. manni

manni

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Vaikka downstream-nopeus on ihan kohtuullinen (verrattuna vaikka 33.6 modeemiin), niin lähetysnopeus on surkea (1-2 kB/s enempää en saanut menemään), sivujen uppimen jo käy hitaaksi. Puoli vuotta sitten siirtyminen GPRS-käyttäjäksi olisi mielestäni ollut järkevämpää, dna:n 1.7.03 loppuvan kiinteän hinnoittelun jälkeen voi tuntua hiukan ahdistavalta katsoa megoja tai käyttää pelkästään kuuden jälkeen yhteyksiä.

4. jounipit

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3 32G
    S55:lla minulla upload n. 3KB/s. Maksimihan on 2x13,4kb/s

5. andi

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kaikille vastanneille. Juuri tätä Markantalon liittymää olen ajattelutkin.

Jaa tämä viestiketju