1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sähköpostiton 3200?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ottoa, 8/9/04.

1. ottoa

Tykkäykset:
    0
    Kävin asiantuntevassa Elisa liikkeessä tiedustelemassa sähköpostin saatavuutta Nokia 3200:aan. Ei saa, kuului vastaus. Nokia kuulemma tekee "ihme estoja" joihinkiin malleihin ja mulle sattui sit tää malli, johon ei saa sähköpostia? Totta vai tarua?

Nokia Software Market sivuilla tarjotaan AVEC E-mail ohjelmaa hintaan 4,90euroa ja EmailViewer ohjelmaa 19,99euroa. Molempia ohjelmia tarjotaan myös 3200:aan.

Sähköpostin metsästykseni 3200:aan alkaa jo hieman väsyttää, mutta katsotaan tää nyt loppun asti - tai siihen asti kun vaihdan puhelinta semmoiseen, jossa sähköposti on valmiina.

2. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Ota ilmainen wappimaili jos sul on wap-gprs palvelu mä oon käyttäny jo vuosia eikä ollut ongelmia.Vaikka www.yahoo.co.uk se on hyvä muttei niin hyvä ku www.yourwap.com mutta sinne ei oteta uusia jäseniä enää tietystä syystä.

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hotviewer tms. ilmainen jolla pystyy käyttämään hotmailia ilmaiseksi oli ainakin itselläni ihan pätevä. Vielä kun wappiosoitteen muistaisi mistä tuon saa, jostain wap.tampere.as/logo:n linkeistä sen löysin.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Vastaus ei välttämättä ole väärin, jos myyjä(?) on ymmärtänyt kysymyksen niin että onko tuossa luurissa sähköpostitukea (ei siis SMS), niin siinä ei muistaakseni ole. toinen asia on tietenkin saako siihen email ohjelmaa, kuten olet huommannutkin että saa.

Tämä on tietenkin mielenkiintoinen tulkinta siitä jos ei jotain ominaisuutta ole puhelimeen tehty/laitettu, niin silloin se on esto :)

5. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Tietsikalla ekax otat haluamasi sähköpostiosoitteen tossa yahoo addyssa ja sit kirjaudut sisään puhelimella osoitteessa http://uk.wap.yahoo.com/raw?#c1 siinä vinkki kaikille muillekkin joilla ei ole sähköpostiohjelmaa luurissa.Itsellä on kyl toimiva posti omassa 6230 luurissa mut en käytä sitä koskaan ku voi käyttää ilmaista wappimailia.

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eikö puhelimen omat sähköpostiohjelmat oo muutenkin ilmaisia? Mä ainakin käytän M55:ni sähköpostiohjelmaa (siinä on vapaalla.org:n asetukset laitettuna) ja se ei maksa mitään.

7. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vain datasiirron.

Jaa tämä viestiketju