1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sähköpostiosoitteen vaihtamisessa häikkää foorumilla?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Bird, 6/1/04.

1. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoinpas sähköpostini Yahoo.comin palvelimelta kotimaiseen Suomifutis.netiin ja tein muutoksen foorumin myös käyttäjätietoihin. Sain heti tältä foorumilta uuteen osoitteeseen automaattiviestin "Aktivoi uudelleen käyttäjätunnuksesi!" osoitteesta esa@matkapuhelininfo.com. Viestissä oli linkki, jota klikkaamalla tunnuksen aktivoinnin olisi pitänyt onnistua, mutta linkkihän oli viallinen; ei johtanut ilmeisesti mihinkään erityiseen vaan käänsi foorumin pääsivulle. Ja siihen kun yritti sitten kirjautua, niin tuli herjaa, että tunnus on passiivinen tai sitä ei ole ollenkaan.

Useamman kerran yritin syöttää vanhaa käyttäjätunnusta + salasanaa, mutta joka kerta sama tyhjä tulos. Sitten hoksasin kaivaa tuosta esa@matkapuhelininfo.com-osoitteesta tulleen viestin kaikkine tietoineen (siis se raakamuotoinen systeemi, missä näkyy ne ip:t sun muut lähettäjätiedot) ja sieltä nappasin url:n, jonka kautta pääsin aktivoimaan tunnukseni. Tämä osoite oli alkua lukuun ottamatta täysin erilainen ja toimi.

Eli mitä ilmeisimmin tässä systeemissä on jotain pahemman kerran vialla (syöttää siis mailin perustilaan täysin väärin osoitteen) vai oliko tämä vain onneton yksittäistapaus?

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mullakin oli jotain häikkää tuossa, mutta en muista mitä... :) Lähetin Esalle mailia ja asia ratkesi.

3. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mäkin olin enemmän kuin lähellä häiritä ylläpitoa maililla ongelmasta, mutta sattumalta keksin itse ratkaisun. :)

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Vaihdoin itse myös pari päivää sitten osoitettani, mutta vaihto meni kyllä ongelmitta. Toivottavasti nuo oli vain tilapäisiä ja yksittäistapauksia.

Jaa tämä viestiketju