1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sähköpostin välitys tekstiviestinä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja nasu74, 30/7/09.

1. nasu74

Tykkäykset:
    0
    Hei
    Minulla on Elisan GSM liittymä. Haluaisin käyttää sellaista palvelua joka vastaanottaa sähköposteja, ja lähettää ne eteenpäin tekstiviestinä. Tavoitteena olisi ohjata gmailista (tiettyjen suodatinehtojen mukaan) osa sähköposteista suoraan kännykkään tekstiviestinä.

En haluaisi maksaa palvelusta paljon. Tiedättekö onko suomessa/ulkomailla hyviä ja helppokäyttöisiä palveluja miten tuon saisi tehtyä.

2. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    En tiedä, mutta nykyään aika peruskapulatkin tukevat Javaa (Java ME (J2ME), MIDP 2.0) eli ne mailit voi lukea ihan Gmailin omalla clientilla: http://www.google.com/mobile/products/mail.html#p=default, jos puhelin ei suoraan sähköpostia tue.

3. nasu74

Tykkäykset:
    0
    Joo tiedän

Moi, joo tiedän sen ja kaikki toimii sen suhteen mallikkaasti. Meillä on pikkuriikkinen verkkokauppa ja haluaisin vielä erikseen tietyt tilaukset heti tekstiviestinä puhelimeen pushina.

4. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
  5. nasu74

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset

Tämähän oli aivan loistava. Miksen mä tätä löytänyt vaikka itse googlailin pitkään !!
    Kiitos!

Jaa tämä viestiketju