1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sähköposti S60 3rd.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Extreme, 16/1/08.

1. Extreme

Tykkäykset:
    0
    En saanut vastausta useasta yrityksestä huolimatta E90 ketjussa, joten kysäisen nyt tässä.

Laitteena siis E90. Puhelin hakee mailit palvelimelta, joka on sama jota läppärissä käytän. Nyt jos luuriin tulee 2 sähköpostia ja tunnin päästä 1, niin nämä aikaisemmin tulleet katoavat, eikä jostain syystä välttämättä ole enää lueattavissa edes läppärillä. Osa maileista tulee sekä commuun, että koneelle. Osa ei...

Miten saan ne saapuneet sähköpostit siirretty/tallennettua puhelimen muistiin?

2. Hes-su

Hes-su

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    Mikä siis sulla olisi tarkotus? Saada kaikki sähköpostit molempiin laitteisiin? Onko käytössä POP vai IMAP?

3. Extreme

Tykkäykset:
    0
    IMAP4. Ei välttämättä tarvitse molempiin tulla, toki olisi mukavaa jos onnistuu.
    Lähinnä siis se että jos saan tärkeän mailin kello 12. 12.15 tulee jokin mainos ja se tärkeä maili katoaa, eikä ole tullut edes läppärillä olevaan Outlookkiin.

Eli miten saan sen tärkeän, kännykkään tulleen mailin tallnnettua kännykän muistiin/muistikortille.

4. vesak

Tykkäykset:
    0
    En tiedä auttaako sinua paljon se, että minulla S60 posticlientti toimii oikein. Puhelin näyttää postilaatikon sisällön (itse asiassa postilaatikkoa avatessa tarkistaa 30 viimeisintä), uudet viestit putkahtavat näkyviin heti, eikä clientti hävitä sieltä mitään muuten kuin pyynnöstä. E70, puhelimen oma posticlientti, IMAP4/SMTP.

Jos käyt läpi postilaatikkoasetuksesi ja postaat ne tänne (postipalvelinten osoitteita ei tietenkään kannata lähettää), niin täältä voisi jopa löytyä apua.

5. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Tuntuu riippuvan palvelimesta. Esimerkiksi Gmail tekee tuon saman, että kertaalleen haetut postit häviävät seuraavalla yhteyskeralla. Gmailisa on tosin se lohtu, että mailit jäävät kuitenkin roskikseen, josta niitä voi vielä selaimen kautta katsella.

Soneran postilaatikko toimii kuten pitääkin. En ole ainakaan itse löytänyt Gmailin asetuksista mitään ratkaisua.

EDIT: Viestin innoittamana katselin uudestaan Gmailin asetuksia. Sinnehän on ilmestynyt (tai sitten olen ollut sokea edellisillä kerroilla) vaihtoehto, jolla saa viestit pysymään laatikossa. Pystyisitköhän itse säätämään käyttämäsi palvelimen asetuksia jossain?

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    POP3:lla noin tapahtuu oletusarvoisesti kaikilla postilaatikoilla ja IMAP:lla ei. Gmailiin on tullut asetuksia ajan mittaan ja postit saa myös POP3:lla pysymään, kun laittaa POP3-käyttäjätunnuksen eteen: recent:

7. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Hyvä tietää. Eipä ole tullut mieleenkään, kun Soneralla oletusarvo oli se, että postit säilyi.

Jaa tämä viestiketju