1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Säätöä Saunalahden liittymän GPRS-asetusten kanssa...

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Marjo., 28/8/03.

1. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Juu, eli eilen aukesi Saunalahden liittymä ja nyt pitäisi saada vielä asetukset kuntoon, että pääsisi wappiinkin GPRS:n kautta... Saunalahden ja Soneran sivuja olen tuijotellut ja koittanut pähkäillä, missä mättää kun ei yhteys toimi.

Wap-yhteyttä yrittäessä tulee herja, että "väärä APN (liityntäpisteen nimi)". Kokeiltu on wap.sonera.net, internet ja wap. Muissa asetuksissa ei pitäisi mitään ongelmia olla, olen käynyt läpi Soneran sivuilla olevat nimenomaan T300:lle tarkoitetut ohjeet (ja verrannut tietoja Saunalahden sivuilta löytyviin), eikä mitään kämmejä ole löytynyt.

Palmin kautta yhteys muodostuu ihan mukavasti (tosin päivällä ei päässyt mihinkään nettisivuille kolmannellakaan yrityksellä, nyt äsken onnistui ensiyrittämällä...), eli yhteydessä sinällään ei pitäisi olla ongelmia.

Kenelläkään mitään ideoita/vinkkejä? *toiveikkaana kyselee* :)

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    haeppa soneran sivulta GPRS asetukset. niillä pitäisi pelittää

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla ainakin on toiminut kun ollu soneran asetukset ja laittanu sauniksen kortin juuri tohon T-300:seen. Eli samat asetukset pitää olla ku soneralla.Saunis hoitaa vaan laskutuksen välistä pois..;)
    Kokeiles vaihtaa jokapaikasta ne profiilit oikeiks ni sitte..eli kato että ne vastaa siellä datayhteyksissä samaa kun wap-profiilissa olevat asetukset.Ja varmaan skulaa..

Jaa tämä viestiketju