Olisi tuskaa ollut näköjään tarjolla kotonakin.Tänään ei kokata sisällä. Nuorempi kundi lähti frendinsä kanssa tuskaan ja vanhempi tulee chillaa ja grillaa tänne.
Katso liite 191861
Jep, tuskaa on tarjolla lämmön osalta myös himassa, toki se tässä koitetaan pidellä lämmöt kurissa sisältä käsin, rommikolaa jäillä + muilla kylmillä/jäisillä juotavilla. Nii ulkona jo 36Olisi tuskaa ollut näköjään tarjolla kotonakin.Itse yritin nukkua vierashuoneessa, mutta kun aurinko paistaa siihen kohti ja oven joutuu pitämään kiinni, niin lämpö kiipesi parissa tunnissa 27°C tietämille.
Täl hetkel salamoi, ukkostaa ja sataa vettä huolella Turussa, just ruissalon kohilla. Et onnee vaan sinne ruissaajat.
Edit: tulee osin rakeina.
Tääl tulee aivan saatanasti vettä ja yltyy koko ajan.Prkl just olin kirjoittamas et hyvältä näyttää ”myrskyn” suhteen mut tääl Raunistulas ei oo ku tumma taivas ja pilvetki näyttää menevän merelle päin![]()
Mulla on sama fiilis Hyvinkäästä, ohi menee lähes aina. Tänä kesänä ei yhtään kunnon ukkosta, en edes muista onko jyrissyt kertaakaan.jaahas, taas menee ukkonen ohi lahestavälillä tuntuu että Päijät-Hämeessä on vähiten ukkoskuuroja koko Suomessa
vedetääs sen verran sanoja takaisin, että häntä saattaa tullakin päälle
Katsoivat varmaan tätä varoitustilannetta:Iltalehden mukaan uudellemaalle olis tulossa (ennuste) voimakkaita ukkoskuuroja. Mitähän sää ennustetta ovat katsoneet.
Tänne päin vähäistä vesisadetta, jos ollenkaan. Riippuu mitä ennustetta katsoo. Toki, uusimaa on iso alue.