1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ryhmittäin hälyttävät tekstarit?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Conda, 25/9/02.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Koskahan tuo järki-ominaisuus on tulossa? Siis kun nyt voi valita minkä kaikkien käyttäjäryhmien puhelut hälyttää missäkin profiilissa niin sama juttu viestien suhteen. Oon ihmetelly jo pitkään, miksei tuota ole.

2. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ja mihinkähän sitäkin sitten tarvitaan?
    yleensä kun aikoo viestin lukea, niin näkee melkeinpä välttämättä kuka sen on lähettänyt

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt oli kyse viestin hälytysäänestä. Eli nukkuessani haluisin herätä tietyiltä henkilöiltä tuleviin viesteihin ja tietyiltä tuleviin en.

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyotykaytto ominaisuudelle lienee markinaalinen, mutta olisihan se coolia tietaa jo aanesta kuka viestin lahetti.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tuota olen itse ainakin kaivannut. On tilanteita missä esim jotain hälyjä tulee luuriin ja ne miellellään haluaisi mahdollisimman lujaa kuulla aina, Ja joillekkin voi tulla esim maili ym ilmoituksia, joiden ei aina tarvitsisi kuulua ollenkaan. Muistan että jossain vehkeessä olis tälläinen mahdollisuus ollut, tai sitten kyseessä oli joku commun softapalikka, mutta etsinnöistä huolimatta en ole sitä keväällä ainakaan löytänyt.

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No tuo on taas eri asia, että lähettäjän tunnistaisi merkkiäänen perusteella, mutta erittäin hyvä idea tuokin! Eli jo 2 merkittävää puutetta havaittu viestiäänien rintamalla!

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kieltämättä olisi ihan hyvä ominaisuus...

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo samaa ominaisuutta kaipaisin minäkin. Nyt olen ratkaissut asian siten, ettei kenenkään viestit hälytä yöllä.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin minäkin.

10. MJ

Tykkäykset:
    0
    Jos Ericssonin T65-mallissa laittaa jollekin tietylle ihmiselle tietyn soittoäänen, ko. henkilöltä tuleva viesti hälyyttää samalla äänellä. Taitaa olla sama ominaisuus T39:ssäkin, että sillä vaan kikostelemaan...

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Taitaa vain olla bugi? Vai? En ole kuullut tollaisesta aiemmin, eikä omani T68 ainakaan sovella tuota tyyliä...Viesinääntä ei mulla ainakaan voi vaihtaa...

Toki voihan se olla ominaisuus joka multa on jäänyt/kuullut huomaamatta...ei olisi ensimmäinen ;)

12. MJ

Tykkäykset:
    0
    Enpä usko bugiksi, koska tiedän 2 kpl t65:sia, jotka tekee ton. Toisaalta T39:ni ei tee tuota...

13. blueice

Tykkäykset:
    0
    Joo, T65 hälyttää viestit valitulla soittoäänellä, kunhan kyseiselle henkilölle on valittu henkilökoht. häly.. T39ssä ei ole tätä ominaisuutta.
    Taisin tästä jo kesällä kirjoittaa, mutta ei tuntunu ketään kiinnostavan.

14. ice

Tykkäykset:
    0
    Ei tunnu T68:kaan toimivan toi. Olis kyllä näppärä ominaisuus noi personoidut viestiäänet ja vieläpä todella helppo teknisesti toteuttaa joten ihmetyttääkin miksi niitä ei ole joku luurissa?

15. ezco

Tykkäykset:
    0
    Bugi tuo on tossa T65:ssä, mulla oli itsellä sellainen ja soittelin ericcsonille ja kyselin että miksi näin. sellainen vika on myös että jos henkilökohtaisella soittoäänellä soittava henkilö soittaa ja puhelu on menossa jonkun toisen kanssa, niin tapahtuu/tapahtui seuraavaa.. puhelin alkoi soimaan kesken toisen puhelun ja väristä korvaan.. ei mikään mukava ominaisuus

16. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Onkohan tuo bugi vai tarkoituksella tehty juttu... Kätevä se kuitenkin on. Itseäni häiritsee hieman T65:n tapa antaa viestiääni ja väristä myös puhelun aikana tekstiviestin tullessa. Vastapuoli aina ihmettelee mitä tapahtui, kun alkoi kuulumaan pörinää.

17. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Sama homma T68i:n kanssa. Minua tuo ominaisuus lähinnä huvittaa :) Hauskaa kun korvan vieressä alkaa puhelin täristä :p

Jaa tämä viestiketju