1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

rs dv mmc saatavuus ja hinnat suomessa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Hirmu, 31/12/04.

1. Hirmu

Tykkäykset:
    0
    Olisi kiva saada tietoa, että saako mistään muusta suomalaisesta
    (tai luotettavasta ulkomaisesta) verkkokaupasta,
    kuin polkumyynti.comista rs-mmc dual voltage kortteja jotka sopivat esimerkiksi nokia 6260 puhelimeen. Ja hinnat ovat ainakin vielä tuplasti isommat verrattuna normaaleihin rs-mmc kortteihin.
    Ilmeisesti nyt parin kuukauden sisällä on tulossa enemmän markkinoille, eli kannattaako odottaa vielä hetken jotta hinnat tippuisivat jonkin verran?

Onhan tuossa uudessa systeemissä myös hyväkin puoli, sen pitäisi kuluttaa akkua vähemmän kuin vanhemmat muistikortit.

Niin ja useissa verkkokaupoissa ei edes tiedetty tuosta dual voltage jutusta, kun tiedustelin niiden saatavuutta, niin melkein kaikki tuputti mulle tavallista rs-mmc korttia. Vai toimiiko tässä 6260 puhelimessa tavalliset?

2. Smirnoff

Tykkäykset:
    0
  3. Raikke

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S3, Sonera
    Saako yleensäkään vielä RS-DV-MMC korttia mistään?
    Ei nimittäin löydy keneltäkään, noin niinkuin pikaisella etsimisellä.

-RaS-

4. Hirmu

Tykkäykset:
    0
    ok kiitos, ostan sitten tuon halvemman.
    ja ei niitä dv kortteja saa vielä suomalaisita verrkokaupoista, ulkomaisista saa

5. hoheli

Tykkäykset:
    0
    Mistäs noita dv-kortteja saa ulkomailtakaan?

6. Hirmu

Tykkäykset:
    0
    Voi olla että olin väärässä että saa ulkomailta, muistelin että olin googlettamalla löytänyt, mutta ilmeisesti olin väärässä, koska en löytänyt uudestaan. Sekoitin varmaan kortit koska luulin että 6260 toimii ainoastaan dual voltage kortit, koska niin sanottiin käyttöohjeessa.

Jaa tämä viestiketju