1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Route 66 vs TomTom ONE XL

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja KooKoo, 13/8/07.

1. KooKoo

Tykkäykset:
    0
    Olen jo jonkun aikaa miettinyt navigaattorin hankintaa ja nyt olen saanut kavennettua valikoimaa kahteen yksilöön. Tämä taistelu käydään Route 66 Chicago 8000 sekä TomTom ONE XL:n välillä.
    Toivoisin edellä mainittujen yksilöiden käyttäjien antavan hiukan kommenttia, mikä on ollut hyvää tai jopa parempaa kuin toisessa sekä selvät puutteet, mikäli niitä löytyy. Taustoina voisi sanoa sen verran, että Eurooppaan asti on kartojen ulotuttava, pelkät pohjoismaat eivät riitä. Muuten olen avoin kommenteillenne arvoisa foorumin väki.

Mikäli jollekin tulee todellinen musta hevonen mieleen voidaan sekin heittää vielä loppukirikamppailuun mukaan. Tälle on kuitenkin oltava erittäin hyvät perustelut. Loppuun voisi vielä lisätä, että toivoisin selkeää kantaa (kumman ottaisin) kaikilta keskusteluun osallistuneista.

2. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Ei oo kokemuksia route66, mutta tuota tom tom one XL:lää on tullut käytettyä töiden puolesta ei mitään pahaa sanottavaa, tekee työnsä, hyvät kartat ja suuri selkeä näyttö. :)

3. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Tuohon ei minulla pahemmin lisättävää.
    Akku saisi kestää kauemmin.
    Välillä sekoili kummallisesti ajon aikana, kadotti itsensä, mutta korjaantui noin sekunnissa. Saattoi olla vanhasta GPSFixistä silloin.
    Mutta täältä voit lukasta minun kokemukset, tai enemmänkin ogelmat laitteesta.

Jaa tämä viestiketju