1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Route 66 Mobile 7 ja Nokia 3650 ei toimi?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jaxu, 14/12/05.

1. Jaxu

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Osaako joku kertoa syytä miksi Route 66 Mobile 7 ei toimi Nokia 3650:n kanssa? Navicore toimii ok.

Voiko tuo S60-käyttis olla liian vanha versio? v.6.1 on mimini. Mistä saa tietää mikä versio puhelimessa on?

Ohjelmistossa ei mitään vikaa, koska Nokia 6600 mallissa toimii ok.

Kuvake tulee normaalisti valikkoon, mutta puhelimeen tulee "Järj. virhe!"-ilmoitus kun koittaa sitä käynnistää.

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Series60-sivuilta tuo versio löytyy. 3650:ssa on tuo v6.1.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei näy 3650-vanhus Routen sivulla tuettujen joukossa. Olisiko esim. muistin vähyys syynä?

4. dieselmies

Tykkäykset:
    0
    Ota yhteyttä ohjelmiston toimittajaan. Siellä he vastaavat kyllä miksei toimi. Eikö liike mistä ostit kertonyt ettei toimi puhelimesi kanssa?

5. Jaxu

Tykkäykset:
    0
    Toimin itse Route 66 jälleenmyyjänä, joten myyjä ei kertonut :) Enpä tullut katsoneeksi tuota muistin vähimmäismäärävaatimusta eikä sitä ihan joka paikassa ole siellä mainittukaan.

Itsellä tällä hetkellä harjoittelija töissä, joka ajaa kotiinkuljetuksia mm. Tampereen keskustassa ym. Pirkanmaa/Satakunta akselilla ja piti tehdä tuosta ylimääräiseksi jääneestä 3650:sta tälle navigointilaite nopeuttamaan ja helpottamaan ajoja.

Itse tulin myös siihen tulokseen, että muistin määrä tässä on rajoitteena, koska ei toimi, vaikka poistin kaikki viestit ja kuvatkin puhelimen muistista.

Pitänee sitten antaa tuo oma 6600 siihen käyttöön ja lähteä itse puhelinkaupoille.

Jaa tämä viestiketju