1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

RL:n mobiili sähköposti loppuu 01.06.2003

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 4/4/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuli juuri ilmoitus,että Radiolinja lopettaa kuukausi maksuttoman palvelunsa,koska alihankkija ei halua kehittää enään tätä palveluaan.Paska juttu Suomeksi.Tämä on yhtenä palvelu esimerkkinä ollut se syy,miksi olen rätinälinjan asiakkaana niin kauan viihtynyt.Taitaa lähteä operaattori vaihtoon;)

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No niinpä on paska juttu. Milläs nyt lähettelee gprs-yhteydellä sähköpostit? Muistaakseni esim. Soneran smtp-palvelimella ei voinut lähettää käyttäessä RL:n gprs:ää... tuleekos RL:lle sitten joku muu lähtevän postin palvelin? Pakko kai tulla, eikö niin?

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onhan niitä maksuttomia palveluntarjoajia, jotka antavat samanlaisen sähköpostin (siis samoilla ominaisuuksilla).

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei dna,sonera,telia ainakaan tällaisia ilmaispalveluja tarjoa

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    En tarkoittanutkkaan että operaattorit niitä välttämättä tarjoavat, mutta onhan niitä aivan yksityisiäkin tarjoajia.

6. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Eikös lähtevän postin palvelimen pidä olla internet-yhteyden tarjoajan palvelin? Tässä tapauksessa RL on internet-yhteyden tarjoaja, joten heidän pitää tarjota myös lähtevän postin palvelin.

7. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Toukokuun aikana tulee tietoa korvaavasta tuotteesta. Ja missäänhän ei ole sanottu, että se olisi maksullinen...

8. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei ainakaan mulla, mulla toimii käyttämäni yhteyden lähtevän postin palvelin ihan hyvin vaikka käytänkin Radiolinjaa.

9. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    [quote="muokkedee]
    Ei ainakaan mulla, mulla toimii käyttämäni yhteyden lähtevän postin palvelin ihan hyvin vaikka käytänkin Radiolinjaa.[/quote]

Niin just. Sulla toimii käyttämäsi yhteyden lähtevän postin palvelin. Operaattorilla ei ole tekemistä tuon asian kanssa, mikäli operaattori ei tarjoa internet-yhteyttäsi.

10. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No hyvä. Täytyyhän niiden tosiaan lähtevän postin palvelin tarjota ilmaiseksi gprs-käyttäjilleen.

11. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen käyttänyt jo pidemmän aikaa tuota Soneran viestikeskuksessa olevaa mailia minkä Sonera tarjoaa ilmaiseksi.. Siinä kun on vielä päälle fax-vastaaja ja kaikki menee tuonne viestikeskukseen, niin kyllä minulle ainakin on kelvannut. Mailit, faxit ja vastaajaviestit tarkistettavissa netin kautta ja malia juoksee myös gerpsin läpi...

12. krisu

Tykkäykset:
    0
    Sama täällä. Olen ollut erittäin tyytyväinen uuteen viestikeskukseen. Viestikeskuksen saa kytkentämaksutta käyttöön vielä tänään. Joten pitäkää kiirettä.

Edit: oli tullu sähköpostiin ilmotus.. Eli sen saa ilmaseks vielä 31.5. asti. Myös tekstiviesti-ilmotukset on ilmasia samaan päivään asti.

13. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vielä jos Sonera saisi aikaiseksi sellaisen lisäpalvelun missä wap-gprs olisi järkevästi kiinteähintainen, niin nikkaroisin alttarin ja suorittaisin uhrijuhlia Sonelle... Nyt on tullut näiden tarjousten aikana tuo wappi niin tutuksi, että ei millään viitsisi rajoittaa sen käyttöä kun tarjousaika loppuu...

14. krisu

Tykkäykset:
    0
    Meneekö jo liian pitkälle:) hyvähän toi tarjous on. Muuten tulee aika vähän käytettyä wappia ku on toi sähköposti ja netti. Ei olis arvannu et on niinki monipuolinen se wap-sivu. Kesällä ku oli tarjous viimeks ni aika hikiseltä vaikutti.

15. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No pidetään. :)
    Vaan onpas melkoinen käsiteviidakko vastassa:

-Sähköpostit Viestikeskukseen ja Vastaaja
    -Sähköpostit Viestikeskukseen, Vastaaja ja 67-soitonsiirto
    -Sähköpostit Viestikeskukseen, Vastaaja ja Tavoitettavuuspalvelu
    -Sähköpostit Viestikeskukseen ja Fax Vastaaja

Mitähän noista nyt tilailis??

16. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse tein tuon niin, että soitin Soneran asiakaspalveluun ja myönsin ensimmäisenä olevani tyhmä ja en ymmärrä... Sitten neuvoteltiin hetki, että miten ne pitäisi kytkeä ja mitä pitäisi kytkeä, ja viimein aspan neiti kytki ne kaikki sinne valmiiksi. =) Eli jos ei muuten, niin soita sinne ja homma hoituu, tai ainakin minun osalta se meni enemmän kuin kivuttomasti ja tällä hetkellä kaikki on niin kuin halusinkin.

17. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mie olen jopa ihastunut tuohon wapin käyttöön... Vaikka onkin kiinteä putki koneeseen yli megasella, niin silti tulee naputeltua wapin kautta. Yksi mikä on ehdottomasti nyt tullut tutuksi ja huomattu käytännölliseksi on tuo Viisas autoilija -jota muuten Tuulilasissakin mainostettiin. Petkele, pitää ihan laittaa mailia Sonelle, että vapauttakaa gprs-wap..

18. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Arvoin vaihtoehdon numero kaksi.
    Muuta käyttöä mulle ei tuossa (ainakaan toistaiseksi) ole, kuin faksien katselu netissä. Saa nähdä toimiiko tuolla kytkennällä...

19. krisu

Tykkäykset:
    0
    Hyvä valinta. Itselläni on sama:)

20. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Piti ihan tarkistaa, että mitä tuolla on ja aiheeseen liittyen löytyi:
    Sähköpostit Viestikeskukseen, Vastaaja ja 67-soitonsiirto,
    Fax, Fax Vastaaja.

Jaa tämä viestiketju