1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

RL:n kautta sähköposti puhelimelle tökkii!!!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja bull, 26/6/02.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään samanlaista ongelmaa:

Puhelin on T68 enkä saa ladattua postia puhelimelleni! Pääsen palvelimeen käsiksi mutta postin latauksen aikana puhelin hyytyy (ei jumiin). Näen mitä palvelimella on mutten saa niitä ladattua. Uskoin RL:n selityksen puhelin/postitarjoajan viasta vaikka edellinen DNA toimi moitteetta. Nyt kuitenkin olen testannut Soneralla ja sama posti mikä ei RL:lla lataannu tulee kuin salama soneralla...

Toimiiko pouhelinposti muilla RL:n käyttäjillä ja jos toimii nin mikä on puhelin?

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eiks kenelläkään oo ollut samanlaisia kokemuksia??? Pitänee sit yrittää keksiä jotain jos vaikka itse keksis ku tekninen tukikaan ei tunnu löytävän ratkaisua (odotellut 4 päivää, ku luvattiin seuraavana...)

3. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Omalla GD 92:lla sähköpostin lataaminen POP3:lla sujui vielä ennen viime joulua todella liukkaasti, mutta välipäivien käyttökatkoksen (teemme huoltoa, sanoi asiakaspalvelu) jälkeen on postin lataamiseen ilmestynyt salasanan tarkistuksen jälkeen 10-60 sekunnin (vaihtelee sattumanvaraisesti) tauko, jonka aikana puhelin ei tee "yhdistää palvelimeen"-vilkutuksen lisäksi mitään. Postien lataaminen jatkuu normaalisti tuon odottelun jälkeen.

KPNQwestin posti on toiminut koko ajan omaa vauhtiaan, eli ei aivan yhtä nopeasti kuin RL:n oma mobiili, mutta mitään uusia taukoja ei ole ilmestynyt, joten ei ole puhelimesta kiinni.

Voisihan tuosta pikkuhiljaa alkaa valittamaan RL:le, kun tuo juhannuskin jo meni.

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla tökki jo toukokuussa! DNA:lla siis toimi silloinkin ja nykyään Sonera lataa heti... Viikon oon nyt odotellut vastausta radiolinjan teknisestä, pitäis varmaan tänään koittaa päästä taas läpi kun ei tunnuta vastaavan.

Jaa tämä viestiketju