1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

RL:n huhtikuun etu?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja MasaT, 4/4/03.

1. MasaT

Tykkäykset:
    0
    Mulle ei ole tullut laskua RL:ltä vähään aikaan, joten kiinnostaisi tietää mikä on huhtikuun asiakasetu?

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Tais olla tekstiviestit puoleen hintaan toiseen RL:n liittymään pääsiäisenä. Pohjanoteeraus kuukauden eduissa, mielestäni.

3. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    ..siis mitenniin?

4. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No minä en nyt vaan pidä kovin merkittävänä etuna muutenkin ylihinnoiteltujen tekstiviestien hinnan puolittamista muutamaksi päiväksi, varsinkin oman verkon sisäisesti. (Asiaan saattaa vaikuttaa se, etten paljoa tekstiviesteile enkä myöskään harrasta pääsiäisterveisiä.)
    Myönnetään, että onhan niitä mitättömiä etuja ollut muitakin: päivän horoskooppi ilmaiseksi kilpailee kyllä aika tasaväkisesti tämän kanssa.

Hyviä ja rahanarvoisia kuukauden etuja taas mielestäni ovat olleet mm. Haku-palvelun käyttö ilmaiseksi (usean viikon ajan), sim-kortin vaihto ilmaiseksi ja Heimo-puhelut ja -tekstiviestit puoleen hintaan (koko kuukauden ajan).
    Myös (jälleen) ensi kuun etu, Heimon kytkentä ja muutos ilmaiseksi, on ihan ok tarjous.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Kyllä ainakin Heimon tekstarit puoleen hintaan on ihan mukava juttua, vaikkakin vain muutaman päivän, eikä ylihinnoteltu. Ja itselläni kun on Tandem Koti, niin normaalit tekstarit tulevat heimoakin halvemmaksi myös alennuksella.
    Eihän tuo tarjous ole lainkaan surkeimmasta päästä.

6. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se ilmainen viestien tallentaminen Mobiilipossuun oli vielä selvästi turhempi kuukauden etu. Ylipäätään jo turhempaa palvelua kuin joku Mobiilipossu on mielestäni vaikea keksiä; kynä ja paperi on keksitty (eikä maksa mitään), jos haluaa niitä viestejä tallennella, mitkä eivät muistiin mahdu.

7. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No joo - myönnetään... ;)

8. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Lisäyksenä vielä tähän ketjuun, että se RL:n huhtikuun etu on sitten voimassa pääsiäisenä vain illalla... sekin vielä

Eli: 18.-21.4. päivittäin klo 18-24 tekstiviestit toisiin Radiolinjan liittymiin puoleen hintaan.

9. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Jep tuo iltajuttu on hieman ala-arvoinen, itsekkin "muistin" sen vasta tuossa parisen päivää sitten..

10. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä kaikkein naurettavin kuukauden etu oli "palveluvalikollinen sim-kortti maksutta" :)

11. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Miksi? Siinähän nyt sai kerrankin vaihdettua maksutta wanhan simminsä uuteen. Lisää muistipaikkoja, pienempi akun kulutus etc. Ja toiminee pidempään uusissa puhelimissa.

12. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Tuohan oli kaikkein paras kuukauden etu tähän mennessä..

13. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lähinnä tarkoitin, että varmasti erittäin harvalla oli enää mitään aataminaikaista korttia.

14. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Päinvastoin minä kyllä epäilen että aika monella oli/on wanha kortti edelleen. Eihän niitä tule vaihdettua, jollei vaihda operaattoria tai kortti lakkaa toimimasta. Puhelinmyyjät voinevat vahvistaa/kieltää?

15. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä tosiaan monet asiakkaat pitävät korttia niin kauan kun se vaan toimii. Sitten, kun ostaa uuden puhelimen ja vanha kortti ei pelaakaan siinä, vaihdetaan pakon edessä. Vielä näkee päivittäin asiakkailla (varsinkin Soneran) 4-7 vuottakin vanhoja kortteja..

16. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä sillä toisaalta nykyään niin väliä oo mikä kortti on, kun puhelimen muisti on kuitenkin se millä pelataan. En kuitenkaan ymmärrä sellaista laiskuutta/tyhmyyttä jos ei hommannut normaalia korttia muutama vuosi sitten kun pelattiin vielä pelkällä kortin muistilla.

17. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Uudet kortit kuulemma voi säästää akkua paremmilla virransäästöominaisuuksilla.
    No en minä ainakaan hakenut, koska a) se maksaa ja b) en tarvinnut. Vähän reilu sata muistipaikkaa numeroille ja alun toistakymmentä viestipaikkaa riittivät minulle vallan mainiosti - ja väitän, että riittää valtaosalle suomalaisista kännykänkäyttäjistä yleensäkin, lukuunottamatta elämäntehtävänään tekstiviestejä suoltavia teinejä.

Itse vaihdoin RL:n korttia viime vuonna, kun se ei enää toiminut uudessa puhelimessa. Ja vain sen takia.
    Faijallani on uskoakseni edelleen alkuperäinen Soneran kortti jostain 90-luvun puolivälistä. Ja puhelimena muistiton 3210 - hyvin pelaa. Uskoisin, ettei hän ole ainoa.

18. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Mitä itse olen jonkin verran kiinnitänyt huomiota asiakkaiden korteilla olevien nimien ja numeroiden määrään tietoja uudelle kortille siirtäessäni, on se yleisimmin alle sata. Eli ne mahtuvat ihan hyvin myös vanhahkoille korteille, lukuunottamatta tosi vanhoja noin 30 muistipaikkaa sisältäviä kortteja.. Sen suhteen ei siis ole kiire kortin vaihtoon.

Omassa Siemens ME45:ssäni numerot ovat sekä Radiolinjan kortilla, että puhelimessa. Jos työpuhelimenani on Nokia, numerot ovat pelkästään Soneran kortilla. Tämä siitä syystä, ettei puhelinta usein vaihtaessani, numeroni unohdu puhelimen muistiin. Ericssoneissa joudun kopioimaan numerot myös puhelimeen, mutta jos se ei ole pakollista, en sitä tee.

19. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on yli 200 nimeä muistissa ja melkein 100 viestiä tallessa + todella paljon kalenterimerkintöjä, joten ei siinä vanhoilla luureilla ja korteilla paljon pärjäisi.

20. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pitäisiköhän sitä joskus käydä vaihtamassa toi toinen soneran sim-kortti uudempaan, ollu käytössä n.5-6 vuotta, toisaalta numeroita ei ole paljonkaan ja viimejouluna se joutui "kakkos liittymäksi", joten olkoon nyt vielä jonkin aikaa..

Jaa tämä viestiketju