1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Rinnakkainen sim samaan liittymään?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja teemu_, 13/1/04.

1. teemu_

Tykkäykset:
    0
    Koskahan on radiolinjalta tulossa tämä ks. palvelu? Eikös tästä ole puhuttu jo aikaa sitten.
    Ainakaan nettisivuilta en vielä löytänyt tietoa tästä.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En ole kuullut että olisi tulossa, Suomessa ko. palvelu on todettu aika tarpeetomaksi lähinnä "aitojen" liittymien pienten kk. maksujen takia.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Eikös tällainen tuomittu mahdottomaksi täälläkin, lähinnä verkkoonkirjautumisongelmien takia?

4. teemu_

Tykkäykset:
    0
    Täytynee kysellä asiasta tarkemmin radiolinjalta. Kyllä mielestäni tälläiselle palvelulle kysyntää voisi olla. Itse tarvitsisin tätä autopuhelimeen. Tuo tieto että verkkoonkirjautumisongelmista johtuisi ettei ole vielä tullut kuulostaisi järkevältä selitykseltä. Ilmoitan kun saan tietää lisää tästä.

5. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Teknisesti ei ole mahdotonta. UK:ssa ainakin Vodafonen verkossa systeemi toimii. Tosin ellen ihan vaarin muista, niin se rajaa joitain palveluja pois.

6. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
  7. teemu_

Tykkäykset:
    0
    Pahoittelen uuden viestiketjun tekemistä. En löytänyt vanhaa... olis kaí pitänyt vaan etsiä enemmän.

8. demu

Tykkäykset:
    0
    Jos haluat autopuhelimesi soivan aina kun liittymänumeroosi soitetaan, Soneralta tarjosivat minulle Puhelunohjauksen rinnakkaissoittoa.

Olen havainnut palvelun pääasiasssa tarpeisiini sopivaksi, vaikka pieniä puuteita on.

Palvelun voi kytkeä ainakin netissä (www.sonera.net).

Palvelussa voi määritellä kaksi puhelinnumeroa, jotka molemmat soivat kun toiseen soitetaan. Lisäksi voi määritellä kolmannen numeron, jonne puhelu siirtyy jos kumpaankaan ei vastata (esim. vastaajaan).
    Palvelu tukee paljon muutakin (kuten aikaohjattuja profiileja ja peräkkäissoittoa, jota itse en tarvi).

Itse laitan vakipuhelimen autossa taskuun ja toisen hands freehen ja käytän hands free -puhelinta autossa (hyvä keino käyttää kahden liittymän puheajat)

Puutteita:
    - vaatii kaksi liittymää (joista molemmista soitettaessa näkyy eri numero)
    - tekstiviestit eivät siirry
    - maksaa kytkentämaksun 8,21 (netissä puoleen hintaan)
    - Kuukausimaksu 2,01 €

Vaikka palvelu on yritysliittymäpalvelu, toimii se minulla ainakin kuluttajaliittymissä.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Suomalaisilla operaattoreilla ei ole suunnitelmissa tarjota kyseistä palvelua.

10. teemu_

Tykkäykset:
    0
    Ei ole tietoa radiolinjalla itselläänkään siitä että koska ks. palvelu on tulossa jos ylipäätään on tulossa. Sanoivat että on ongelmia siinä kumpi liittymän kortti "soisi" puhelun tullessa.

Jaa tämä viestiketju