1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Rikkoutuneen tilalle uutta(KIINA)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Tam, 16/10/15.

1. Tam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 900 R.I.P
    Itse onnistuin rikkomaan oman puhelimen täällä Kiinassa ja tarvitsisin uuden puhelimen. Olen nyt niin hienon mahdollisuuden edessä, että kiinnostaisi katsoa uutta ja paikallista puhelinta, joka sitten kun vuoden päästä palaan takaisin Suomeen toimisi hyvin myös Suomen verkossa.
    Aiempi puhelimeni oli Samsung Galaxy S3(I-9305I) ja uuden puhelimen tulisi olla parempi kuin tämä hieman vanha, mutta hyvin palvellut kapula. Olin saanut Onepluostos:lta kutsun ostaa Oneplus 2, mutta eivät suostuneet lähettämään Kiinan sisällä International puhelinta minulle Kiinan osoitteeseen vaan sanoivat puhelimen olevan silloin Kiinan markkinoille tehty versio.

Mitä toivon puhelimelta:
    -4,8''-5,5''(en ole vielä kokeillut käteeni 5,7'' puhelinta, niin en uskalla sitä tähän laittaa)
    -Hyvä kamera, koska tulen kuvaamaan paljon kuvia täällä Kiinassa olessani ja osan tulen todennäköisesti julkaisemaan nettiin.
    -Mielellään sellainen, joka toimii Suomen LTE verkossa(Operaattori Suomessa Elisa)
    -Google palvelut saatavana(vaikka hieman kikkailua vaatisikin)
    -Microsd-korttipaikka(Kuvat voivat syödä nopeasti tilaa) tai riittävästi tilaa 32gb
    -Budjetti on maksimissaan 400euroa, tai 2900rmb:tä

Tinkiä voi korttipaikasta ja LTE verkoista.

Puhelimia mitä olen hieman katsonut ovat Ulefone Be Touch 2 ja Elaphone P7000 ja P8000. Valitettavasti oma tekninentietämys ei ole kovinkaan vahva alue, niin tulin kysymään apua viisaammilta. Tällä hetkellä varapuhelimena toimii tyttöystävän vanha Jolla, jossa on hieno ominaisuus, että hukkaa sim-kortin vähän väliä, niin yritän löytää Jollan tilalle puhelimen mahdollisimman nopeasti.

Viimeksi muokattu: 18/10/15
  2. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1907
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    Vaihtoehtoja sen verran paljon, että speksejä voisit hieman tarkentaa, niin on helpompi ehdottaa jotain.

3. Tam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 900 R.I.P
    Aivan totta kai. Enpä tullut aamulla ajatelleeksi. Itselleni on tärkeää valokuvaus, sillä juuri nyt kun asun Kiinassa niin olisi hyvä saada mahdollisimman paljon kuvia aikaiseksi. Kuvia tulee myös läheteltyä täältä erittäin paljon muille. Pelejä pelaan myös jonkun verta, mutta ovat sieltä kevyemmästä päästä. SD-kortin paikka olisi erittäin tärkeä, koska kuvia tulee räpsittyä erittäin tiuhaan, mutta ilmankin sitä paikkaa voi elää.

4. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1907
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    Esim. Huawei mallit P8 (GRA-UL10) tai vaikka Huawei G8 (Kiinassa tunnetaan mallinimellä Maimang 4).
    Tuossa kyseisessä P8 mallissa on 64GB sisäinen tallennustila. G8 / Maimang 4:ssa tallennustilaa on 32GB.
    Kummassakin hyvä kamera optisella kuvanvakaajalla ja muistikorttipaikka tai vaihtoehtoisesti tupla sim, jos muistikorttia ei tarvitse.
    Paikallisesti noita saattaa saada myös hyvään hintaan.

Itselläni on ollut tuo kyseinen P8 Kiina-versio jo puolisen vuotta ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.

5. Tam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 900 R.I.P
    Nyt tuli hieman päivitettyä tuota aloitusviestiä helpompi lukuiseksi :)

6. Tam

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 900 R.I.P
    Kenellään ehdotuksia tai kokemuksia Zuk Z1 puhelimesta?

7. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1907
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    Todella hyvä kokonaisuus muuten, mutta kamera ei ole kovin ihmeellinen, vaikka optinen kuvanvakaaja onkin.

8. erh4be

erh4be Superjäsen

Tykkäykset:
    2709
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Eikös kaikista kiinanluureista puutu 800mHz 4G tuki?

9. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1907
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    Ei puutu kaikista.

erh4be tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju