1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Rikki ja ei toimi

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja l501pebe, 28/3/06.

1. l501pebe

Tykkäykset:
    0
    Noniin elikkäs asia. minulla on tuommoinen xda pocket pc (qtek 2020), puhdistin sen näyttöä jollain litkulla ja nyt se ei enää ota käskyä vastaan siltä
    tikulta, eli ei siis toimi se näyttö. purin laitteen ja sielä oli sitä puhdistusainetta lasin ja sen muovin välissä kuivasin ne. alareunassa myös pieni lohkeama ja nyt ei toimi vieläkään mitä tehdä? selitin todella epäselvästi mutta toivottavasti joku ymmärtää, eli olisiko syytä pyydystää uutta näyttöä vai mitä??? kiitos vastauksistanne!

asia2, minulla on tavallinen tietokone xp käyttiksellä ja sitten netti toimii siemens c60 kautta sarjakaapelia pitkin, noh ostin pari päivää sitten usb johdon joka samalla lataa akkua. no asiaan, eli kaikki asetukset ovat mielestäni koneella ja puhelimessa kunnossa mutta silti tulee ilmoitus että modeemissa tai muussa yhteyslaitteessa on vikaa??? what to do?

2. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Milläs litkulla sitä puhdistit? TIedoksi: ei sitä laitetta kasteta siihen puhdistuslitkuun, vaan ihan ujosti miedolla pesuaineella pyyhkäistään. Jos ei se kalibroi niin huonolla tsägällä näyttö paskana :D

3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Asia2: Olethan asentanut uuden usb-kaapelin ajurit tietokoneseen?

4. l501pebe

Tykkäykset:
    0
    kyllä, olen asentanut usbn kaapelin ajurit.

Jaa tämä viestiketju