Riippuvainen MPF:sta?

kaßu

Åbol
Palaute - 100%
65   0   0
Reaktiopisteet
14269
Puhelinmalli
iPhone 12 Mini❤️
Elikkä kuinka moni ns. riippuvainen matkapuhelinfoorumista? Eli viettää päivittäin useampia tunteja sivustoilla. Itse lukeudun tähän porukkaan sillä mielelläni näitä sivuja lueskelee niin koneella kuin puhelimellakin..päivittäin luen ja varsinkin matkoilla tulee seurattua ja luettua ketjuja joita ei esim.muuten lukisi :)

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
14648
Puhelinmalli
Apple iPhone 12 PRO
Vajaa tunti taitaa vierähtää, joskus menee päiviäkin ilman lukemisia.

Pikkuhannu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
40
Puhelinmalli
Nokia Lumia 830
Mm. tämä sivu on Chromiumissa suosikkilistassa, joilla tulee käytyä päivittäin useammankin kerran...

Riippuvainen, ei kai nyt sentään... :)

Sera

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
58
Puhelinmalli
Huawei P8 Lite
Täytyy kyllä myöntää, että nyt viime viikkoina on alkanut olemaan enemmän koukussa tähän foorumiin, kun nimimerkkien takaa on paljastunut kiinnostavia persoonia, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä. Kiinnostavia aiheita löytyy paljon, mikä vielä enemmän lisää riippuvuutta.
Ennen kävin täällä vain harvakseltaan; silloin kun piti kysyä jotain neuvoa tai olin ostamassa jotain puhelinmallia.

MPF:lle vilpittömästi pitkää ikää ja suurta aktiivista keskustelijamäärää.

J.J-75

Bannattu
Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
230
Elikkä kuinka moni ns. riippuvainen matkapuhelinfoorumista? Eli viettää päivittäin useampia tunteja sivustoilla. Itse lukeudun tähän porukkaan sillä mielelläni näitä sivuja lueskelee niin koneella kuin puhelimellakin..päivittäin luen ja varsinkin matkoilla tulee seurattua ja luettua ketjuja joita ei esim.muuten lukisi :)

No en ole... en ainakaan tunnusta.

kaßu

Åbol
Palaute - 100%
65   0   0
Reaktiopisteet
14269
Puhelinmalli
iPhone 12 Mini❤️
Täytyy kyllä myöntää, että nyt viime viikkoina on alkanut olemaan enemmän koukussa tähän foorumiin, kun nimimerkkien takaa on paljastunut kiinnostavia persoonia, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä. Kiinnostavia aiheita löytyy paljon, mikä vielä enemmän lisää riippuvuutta.
Ennen kävin täällä vain harvakseltaan; silloin kun piti kysyä jotain neuvoa tai olin ostamassa jotain puhelinmallia.

MPF:lle vilpittömästi pitkää ikää ja suurta aktiivista keskustelijamäärää.

mulla oli kans toi sama et kävin silloin tällöin aluks mut viimesen kuukauden aikana päivittäin ja useempaan kertaan :D

paerikss

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro & P10
Kyllähän tänne eksyy lähes päivittäin, noin jo ihan tottumuksesta. Kone päälle, kuppi kahvia ja puhelimien myyntosasto auki :)

C

Charger

Tuleehan sitä käytyä päivittän, moneen kertaankin...tämän lähemmäs kun en sosiaalista kanssakäymistä tule koskaan pääsemään kaikille itsestään selvistä ulkonäöllisistä seikoista johtuen.

MiCO

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
2
Mikään pakko tänne ei ole päästä päivittäin mutta jos ja kun sitä aikaa löytyy niin kyllä tulee päivystettyä melko tiheään uusia viestejä itseä kiinnostavista ketjuista.

Kreivi S

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
61
En tunnusta, vaikka aktiivisesti täällä pyörinkin. Enemmänkin ajantappoase, kuin addiktio.

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
969
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
mulla oikeastaan on se, et ku tulee välittömästi viesti s-postiin ketjuihin joissa oon ollu mukana, ni tulee ne heti luettua luurilla.

Jos on päiviä et en oo s-postin äärellä, tai ei tuu viestejä ni en täällä käy, eli vastaus on kait kyllä ja ei, en pätkääkään tätä foorumia kaipaa sillon ku tästä erossa olen (esim syksyn kuukauden reissu), mut jos näen et tullu viesti ketjuun jota seuraan ni pakko se on lukea

S

samumanu

Jos olen töissä niin käyn ehkä noin 80% päivistä kattelee ehkä noin 1/2h päivä. Muuten en käy kuin ehkä kerran kuussa. Eli tosta kai keskimäärin tulee melkein joka toinen päivä vuodessa, jotkut jutut on katottava väkisin mut niitä onneksi vielä aika vähän.

jusutus

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011
Supermoderaattori
Palaute - 100%
88   0   0
Reaktiopisteet
4217
Puhelinmalli
Note 10+
Kyllä täällä päivittäin tulee pari tuntia pööpöiltyä, vaikkei sen aktiivisemmin jaksakaan kirjoitella. Luurilla myös tulee selattua jos/kun on tylsää jossain reissun päällä.

P

Panda

Joskus ennen kyllä. Ei enää. Kaikki hyvä läppä täällä on tapettu ja luurimalleja on nykyään liikaa.

Hedgehog

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
15   0   0
Reaktiopisteet
306
Puhelinmalli
S21 Ultra
Tuleehan tätä seurattua aikalailla päivittäin jos ei muita menoja ole. :) En kuitenkaan riippuvuudesta lähtisi puhumaan.

3

35736

Se on se ensimmäinen merkki riippuvuudesta, kun kieltää sen, eikä myönnä mitään. :)

puikko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
208
Puhelinmalli
iPhone 6
Minä en myönnä mitään. :)

Tulee kyllä kiitettävästi tapettua aikaa täällä. Aina, kun koneella sattuu istumaan niin tulee välillä plärättyä osioita läpi (yleensä: AV, Nokia, Sovellukset).

juppelis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Hyvin on foorumilla vietetty aika vähentynyt tässä vuoden kuluessa, kun on hieman työkiireitä niin kaikki muu tuntuu jäävän taustalle... Eli en ole mitenkään riippuvainen, enää :)

C

Charger

Hyvin on foorumilla vietetty aika vähentynyt tässä vuoden kuluessa, kun on hieman työkiireitä niin kaikki muu tuntuu jäävän taustalle... Eli en ole mitenkään riippuvainen, enää :)

Voi voi...niin sitä on Foorumin omasta pojastakin kasvanut jo mies! :D
Muistan vielä hyvin kuinka olit useammin paikalla ja äänessä kuin minä!

eralumi

Bannattu
Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
30
Joskus olen, joskus en. Saattaa olla pidempiäkin päiviä kun en edes foorumilla käy. Mutta yleensä tulee käytyä. Jos istuu koneen ääressä ja joutuu miettimään minne seuraavaksi surffaa, niin yleensä käy lukemassa päivän sosra-sarjakuvan ja sen jälkeen tänne.

Top Bottom