1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Reqwireless WebViewer

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja arves, 26/11/04.

1. arves

Tykkäykset:
    10
    Onkos kellään käytössä kyseistä selainta kapulassaan siis - Reqwireless WebViewer - ja onko saanut sen toimimaan?

Asensin Motsku V3:een ja toteaa vain "contacting server", eikä aukea mikään sivu.

Muunlaisia kokemuksia peräänkuulutetaan...

2. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    mulla on toiminut hyvin kokeiluversio mun nokia 5100:ssa. käyttö rajoitettu 10 sivua/päivä ja vain 10 päivää voi käyttää. kannattaa kokeilla eri versioita, mullakin oli joku joka ei toiminut. mutta aika kiva toi ohjelma tosiaan on, ja aika nopeakin.

3. arves

Tykkäykset:
    10
    ...

mukava kuulla, että toimii =).

mulla tuo selain kysyy:

käytä dataverkkoa=
    http://216.16.21.69/web/

ja sitten vaihtoehdot
    - kysy kerran
    - kysy aina
    - kysy myöhemmin
    - pääsy aina evätty

ja sitten alkaa herjata tuota "contacting server"

pitääkö mun luoda vielä joku internet asetus jonnekin, jotta se valitsee sen, eikä jotain datayhteyttä? Kapula siis motorola V3.

ken tietää?

4. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Re: ...

mulla on saunalahden gprs asetukset, eikä muuta tarvinnu. asensin vaan ton viewerin ja laitoin osoitteen mihin halusin mennä. itellä ei oo mitään kokemusta motoista joten siinä en voi auttaa..

5. arves

Tykkäykset:
    10
    ..

Ja alkoihan se toimia V3:ssakin kun vaan älyää nuo asetukset kohdalleen laittaa =). Ihan ok selain. Suositteluni.

Jaa tämä viestiketju