1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

RE: Personal Jeesus... Mitä mies on miehiään?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Mika, 2/7/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Jos puhelin on ostettu ja viety kaupasta pihalle se on mielestäni silloin käytetty. Tuohan oli yksi tuon toisen lukitun aiheen riidoista.

2. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Minusta taas ei ole käytetty! Minusta vain takuuta on käytetty joten ei siis muuta!! Jos puhelin on paketissa niin silloin sitä voi myydä näin.. Uusi puhelin jossa vain takuu eroaa uudesta!

3. Mika

Mika

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 3G
    Ostaja ei voi saada mitään vakuuksia. Ellei sitten esim akku ole vielä kiinteässä avaamattomassa pussissa tms. Tosin silloinkin ollaan voitu käyttää jotain toista akkua.

Puhelin kaupasta -> arvo laskee = puhelin on käytetty.

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Minusta se on lisäksi hyvin vastaava tilanne, jos puhutaan autokaupoista.

5. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    Ei voi verrata autoon mitenkään!! Puhelintahan ei "ajeta" ulos liikkestä..;)

Puhelin voi olla uuden karhea vielä 6kk kuluttua mutta auto ei(jos nyt sit et ole sitä trailerilla kuljettanut..;)

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Mikahan sanoikin, että "viedään". ;)

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    No jo menee höyläämiseksi!

8. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lisätään nyt tähän että yksityishenkilön hallussa oleva puh ei voi olla uusi-uusi täydellä 12kk takuulla. Personal j:n puolella siis.

Pakko ärsyttää lisää koska olen tunnetusti v:mäinen ja ärsyttävä.

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Toki uuden karhea, muttei uuden hintainen. Eli se on silloin vanha, eli käytetty. Sama juttu autoissa, kuten myös monessa muussa asiassa.

Hei, mutta avaamaton Koskenkorvapullo on vielä 6kk kuluttua uudenveroinen;) Oli pakko mainita...eri asia sitten että onko niitä kellään:)

Edit: Ruvetaan oleen jo todella asian vierestä...

10. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kukaan ei ole missään vaiheessa puhunutkaan että olisi uuden hintainen, vai onko? Omasta mielestä personal jesukselta oli vaan turhaa pilkun viilaamista... Itse ostin ainakin huuto.netistä kerran 6510:n (380 eurolla,2vuoden takuulla.. silloin maksoi liikkeessä vielä 560,-) ja takuu alkoi sit ku olin maksanut puhelimen... Myyjän tunnus oli "petepetri" varmaan jotkut tuntevat hänet.. Tosi muka myyjä!

11. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Äskeisestä ketjusta sen verran kolikolle että janin kanssa meillä on välit enemmän kuin kunnossa ja tulinen luonne on vain internetissä matkapuhelinin.com issa joidenkin harvojen ja valittujen ihmisten kanssa!

Ja siitä iästä... Kolikko oot ite 14 ja katsoin tossa vanhaa foorumia niin et se sinäkään siellä mikään pidetyin ihminen ollut!

12. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tiedän että olette hyvissä väleissä Janin kanssa nykyisin, mutta monet muistavat varmaankin ne riidat sun ja janin kanssa.
    Ja siihen mietn pidetty olen täällä foorumilla sanon vain sen että olen täällä itseni takia, en sinun enkä kenenkään muun. Ja minä en luokittele itseäni kovinkaan "ei pidetyksi" ihmiseksi. Jos olen niin kerro se pikaviestillä.
    Ja älä sotke ikääni tai yleensäkään minua sinun ja pjesuksen riitoihin.

Ugh, olen puhunut. Ja muokannut.

13. Sampo-

Tykkäykset:
    0
    Tämä JPJ on ilmeisesti aika huumorintajuton tyyppi, ja lisäksi hänellä on taipumusta vääristellä asioita.

14. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti. Jos mä oon ei pidetty ihminen täällä teidän mielestä niin voi boi, ette te musta eroon pääse.
    Mä en halua sotkeentua enää mihinkään. [​IMG]

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En halua nyt olla kenenkään puolella missään asiassa, mutta ihmetyttää, että tänne foorumille tarvitsee tulla riitelemään. Sopikaa tapaaminen vaikka helsingin asematunneliin ja ottakaa siellä mittaa toisistanne. Ei kannata ylikiihtyä, jos toinen on asiasta eri mieltä, silti voi keskustella asiallisesti eikä lähteä haista paska- linjalle.

16. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Viestiäni muokattu, käykö?

17. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Näin se vaan taitaa olla. Lisäksi hän tykkää puuttua minun ja jonkun toisen väliseen keskusteluun ja sitten mopedi meneekin jo menojaan...

18. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Tämä on joillekin meistä vaikeata, mutta meitä on joka lähtöön (kulunutta sanontaa käyttääkseni).

19. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos ei tarvi puuttua toisten asioihin niin mitä vittu** sit kirjoittelet paskaa niihin??? Ja tohon huumorintajuttomuuteen... Huomaa kyllä et oot aika nörtti.. sotkee nettiväittelyt luonteeseen.. Netti e ole elämä!

20. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nii-in ... Mistäköhän tämä sammon viesti johtuisi... Eipä tarvi kuin lukea omat pikaviestit niin tajuaa... Sitten täällä puhuu paskaa... Huhuhu mikä tyyppi...

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju