1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ratiolinjan sulkeminen

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja t65, 6/1/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. t65

Tykkäykset:
    13
    Kuinka monta viikkoa menee aikaa kun sanoo raatoninjan liittymän faksilla irti?
    Itse lähetin faksin jo viime vuonna 27.12.2002 ja pyysin lopetus päiväksi 1.1.2003 mutta liittymä on auki vieläkin.

JA sitten onko dna:lla irtisanomisaikaa palveluissa (gprs) vai katkeaako ne heti aspa puhelun jälkeen?

2. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Vuorokausi GPRS-palvelussa irtisanomisaika ja kyseessä siis DNA

3. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Mä "yritin" sulkea radiolinjan soittamalla aspaan.. Ei suostunut sulkemaan - antoi vuoden kk-maksut ilmaiseksi. Ilmeisesti haluavat pitää vanhoista asiakkaista kiinni. :)

Samapa tuo. Suljetaan sitten joulukuussa 2003 jos ei käyttöä tule.

4. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Ei meinannut mullakaan tänään onnistua sulkeminen mutta väkipakolla onnistuin siinä =)!! Haluan saman numeron viikon kuluttua takas ja nyt se oli saatava kiinni =)

5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ainiin oliks tää se sun "600e puheajat vanhalle numerolle" -kikkailu? Saitkos varmistusta että onnistuu, vai lähditkö vain kokeilemaan?

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Noissa irtisanomisissa on joskus ollut kahden viikonkin viive. Mutta irtisanomisen tekopäivä (esim. faksauspäivä) on se päivä, johon asti kuukausimaksut veloitetaan, jos et käytä liittymää enää faksauspäivän jälkeen. Jos soittelet liittymällä vielä täyttä päätä, joudut varmaankin maksamaan puhumiesi puheluiden lisäksi vielä kuukausimaksua siltä ajalta. Mutta jos et käytä enää liittymää, maksat kuukausimaksutkin vain faksauspäivään saakka. Näin minä olen asian ymmärtänyt. Kaikkein nopeimmin liittymän saa kuitenkin suljettua asiakaspalveluun soittamalla.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tottakai niiden on suljettava jos asiakas niin haluaa! Toki voivat varmaan jotain ehdottaa, mutta kyllä asiakas itse päättää sulkeeko vai ei. Itse SULJEN huomenna yhden turhan Radiolinjan liittymän.

8. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Tottakai he OLISIVAT liittymän sulkeneet jos niin olisin tahtonut... Mutta kun tarjosivat vuotta tuli ilman kk-maksuja päätin venyttää sulkemista. Toivottavasti radiolinjalta tulee gprs-tuote, joka on inhimillisissä hinnoissa. Voipi sitten palata radiolinjaan. ;)

9. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Hehee, jätkä kirjoittaa unissaan foorumiin! ;)

10. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ainahan sitä saa elää unimaailmassa... =)

11. Otus

Tykkäykset:
    0
    Menee jo OT:ksi, mutta jatketaan vielä ;)

Miettikääpä Soneran gprs hintoja. Sentin per kilotavu *menee vessaan oksentamaan*

12. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    ...niin ja muita hinnoitteluvaihtoehtojahan ei Soneralla ollut... vai?

13. Otus

Tykkäykset:
    0
    Enhän minä niin sanonut, en ainakaan tietääkseni?! Siinä megan liikennemäärässä on taas kaikki kuukausimaksut. Minulle se 400 kt:n 4 euroa on aika paljon. Kuukausimaksulliset vielä kalliimpia. Niillä pitäisi olla megan ja 10 megan pakettien lisäksi vaikka puolen tai neljäsosamegan paketit.

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Aiheen vieressä ollaan ja pahasti...

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju