Rannekelloista

kopolanpoika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
119
Puhelinmalli
Note 9
... Samuraikin (SRPD23) tässä kimmeltää kuni meri.

Katso liite 85790
Tässä vielä edustavampi kuva kys. mallista:

89226

Ei oo tullut muutamaan vuoteen kellokaupoilla käytyä (@smamuli pyörittelee päätään tässä vaiheessa ;)), viimeisin ostos Nixon Ranger Chrono 44mm kehällä ja Hirsch rannekkeelle pitäneet tyytyväisenä, mutta tämä malli jos tulee 'halvalla' vastaan niin lähtee kyllä uuteen kotiin samantien. Pitkästä aikaa kello joka miellyttää silmää todenteolla, tuo aaltoileva tausta iskee ennen kaikkea kuin Vicky Rostin hittibiisi konsanaan. Jos on hyviä täkyjä mistä saisi esim. käytettynä aavistuksen halvemmalla niin privaa kiitos

Lomarahat tuli tänään ja näyttäisi siltä, etteivät kauaa polttele tänäkään vuonna tilillä...

Noppi's

Ei mainoksia!!
Jäädytetty tunnus
Palaute - 100%
204   0   0
Reaktiopisteet
5696
Puhelinmalli
Galaxy s9
Ketjusta inspiroituneena tuli tämä ihanuus tilattua ?

Kaiverrutin vielä kelloon "Isän muistolle".

Isä oli sukeltaja ja merimies henkeen ja vereen.

Mietiskelijä

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
90
Puhelinmalli
S10
Tämä ketju kyllä saa itellekki pientä kuumetta aikaan. Kelloa pitänyt lyhyen aikaa joskus yläasteikäsenä, loppui siihen että en löytänyt sellaista ranneketta joka ei ois aiheuttanut iho oireita. Pitäs vähän tutkia, eiköhä nuo ole myös 20 vuodessa kehittynyt/mennyt eteenpäin.

kopolanpoika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
119
Puhelinmalli
Note 9
Presage sai tänään Hirschin nahkaiset "kesäpöksyt"

Omasta mielestä kyllä sopii sinitauluisiin tälläiset ruskeaan taittuvat rannekkeet.
Saatana kun on hyvännäkönen kombo ja tyylikäs Seiko muutenkin! :cool:

Ketjusta inspiroituneena tuli tämä ihanuus tilattua ?

Kaiverrutin vielä kelloon "Isän muistolle".

Isä oli sukeltaja ja merimies henkeen ja vereen.
Vähän tuli jopa kylmänväreet tästä viestistä (y)

Lähes vuorokauden jaksoin taistella vastaan ja äsken tuli kanssa pistettyä sama kello tilaukseen. Itse kun olen vasenkätinen niin tuo metallinen ranneke menee kyllä vaihtoon samantien, kolisee ikävästi joka paikkaan. Ajatuksena olisi hommata ekaa kertaa Nato-ranneke, tyylillisesti ajattelin vähän rujompaa tai sitten simppeli harmaa/navy

89255

89257

@Mietiskelijä, suosittelen tsekkaa ainakin Nato-rannekkeet, niitä löytyy kankaisina ja nahkaisina ja Hirsch löytyy myös No Allergy- nahkarannekkeita, jotka vois ajaa sun tapauksessa asiansa.

Hyviä tipsejä mistä kannattaisi etsiä Nato-rannekkeita?

fillerbunny

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
246
Tämä ketju kyllä saa itellekki pientä kuumetta aikaan. Kelloa pitänyt lyhyen aikaa joskus yläasteikäsenä, loppui siihen että en löytänyt sellaista ranneketta joka ei ois aiheuttanut iho oireita. Pitäs vähän tutkia, eiköhä nuo ole myös 20 vuodessa kehittynyt/mennyt eteenpäin.
Teräksen luulisi toimivan useimmille. Saa jynssättyä veden alla puhtaaksikin tarvittaessa.

Mä pidän kuumetta aisoissa siihen saakka, kunnes Hamtun H2 materialisoituu. Pari kuukautta vielä :/

Daily driverinä yhä kilppari.

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Savage

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1857
Tein tossa huvikseni semmoisen testin, että kuinka kauan seikon nh35 koneisto liikkuu kahden minuutin heilutuksella. Tasan kymmenen tuntia kävi. Täytyy toista toi muutaman kerran.

Noppi's

Ei mainoksia!!
Jäädytetty tunnus
Palaute - 100%
204   0   0
Reaktiopisteet
5696
Puhelinmalli
Galaxy s9
Tälläinen sukukello löytyy. Ei nyt ole rannekello mutta sopinee ketjuun.

Pappa hankkinut joskus 1900-luvun alku puolella. Pappa halusi, että tämä siirtyy suvun miehillä eteenpäin kaiverruksineen. Nyt siinä on papan ja isän syntymä ja kuolinpäivä sekä mun syntymäpäivä. Seuraavaksi siihen sitten tuleekin mun kuolinpäivä kun siirtyy esikoiselleni.

Tänään tilaamani Seiko siirtyköön sitten nuoremmalle pojalleni.

Liitteet

fillerbunny

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
246
Tälläinen sukukello löytyy. Ei nyt ole rannekello mutta sopinee ketjuun.

Pappa hankkinut joskus 1900-luvun alku puolella. Pappa halusi, että tämä siirtyy suvun miehillä eteenpäin kaiverruksineen. Nyt siinä on papan ja isän syntymä ja kuolinpäivä sekä mun syntymäpäivä. Seuraavaksi siihen sitten tuleekin mun kuolinpäivä kun siirtyy esikoiselleni.

Tänään tilaamani Seiko siirtyköön sitten nuoremmalle pojalleni.
Jo on hieno. Siinä on tiu'usta pidetty huolta. Toivottavasti kaiverruksia jatketaan jokaiselle mahdolliselle pinnalle!

Noppi's

Ei mainoksia!!
Jäädytetty tunnus
Palaute - 100%
204   0   0
Reaktiopisteet
5696
Puhelinmalli
Galaxy s9
Jo on hieno. Siinä on tiu'usta pidetty huolta. Toivottavasti kaiverruksia jatketaan jokaiselle mahdolliselle pinnalle!
Kiitos ?

Poika kyllä muistaa ja tietää tuon perintö arvon joten eiköhän se vielä jatka matkaa. Faija muistaakseni huollatti tuon ehkä 10v sitten. Pitää itekki jossain kohtaa viedä vähän huoltoon.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5138
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Siinä saa pari kertaa tuota katsoa eikä vieläkään ole mitään tietoa mitä se näyttää :ROFLMAO:

Top Bottom